Jump to content
  • Reacties 63
  • Bezichtigingen 3.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_808988

Mense kap ff met dat zeure dat iemand jankt oké?? Dat is helemaal niet zo dus gewoon ff KAPPEN

p.s. sorry dat ik het zo groot schrijf maar anders luisterd niemand

Geplaatst:
comment_809068

Ik vind Gordon zo iritant , alles zeikt tie af. Geef mij maar Gerard Joling en Paul de Leeuw , dat zijn nette homo's. Gordon is een vieze homo , hij gaat telkens vreemd met een andere.

Geplaatst:
comment_809251
Ik vind Gordon zo iritant , alles zeikt tie af. Geef mij maar Gerard Joling en Paul de Leeuw , dat zijn nette homo's. Gordon is een vieze homo , hij gaat telkens vreemd met een andere.

Raar, die opmerkingen van deze leden de laatste tijd in dit forum :?

Bewerkt: door Steel Dogg

Geplaatst:
comment_809261

Mense kap ff met dat zeure dat iemand jankt oké?? Dat is helemaal niet zo dus gewoon ff KAPPEN

p.s. sorry dat ik het zo groot schrijf maar anders luisterd niemand

Wat zei je?

Zie bericht Mania-92.

--

Gordon zeikt inderdaad alles af en is bijna nergens tevreden. Daarnaast is het een lui stuk vreten ivm. gerald joling. Zie de aflevering van Joling en Gordon over de vloer.

Maar omdat hij zo zeikerig en lui is komen er af en toe geweldige opmerking eruit :7

@DenkaanHenk: Jij volg zijn sex leven erg goed zo te zien :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_819289

Toen ik gister naar Idols keek, toen vond ik het een beetje ab-normaal hoe Gorden deed.

Hij zat gewoon vele mensen zwaar uit te lachen, en ik vind dat niet kloppen.

Ik vind eigenlijk dat Gorden uit de jury moet worden verbannen, als je ziet hoe hij die mensen daar vernederd.

Er was ook een mevrouw uit Iran, die werd echt HELEMAAL voorschut gezet, Gorden piste bijna in z'n broek van het lachen.

Geplaatst:
comment_819788
Twee woorden: Arrogante Kwal.. verder wil ik er geen woorden aan vuil maken..

Helemaal mee eens die gast is gewoon diep sneu :ch: .

ik ga met jullie mee :) ,

Geplaatst:
comment_825305

Ik vind dat Gordon gewoon eerlijk is. Misschien op een lompe manier maar je moet je even indenken:

Je zit daar de hele dag;

Je krijgt de ene slecht zingende naar de ander voor je neus;

9 van die 10 slecht zingenden hebben ook nog eens een ego van hier tot Tokio en denken serieus dat ze nog kunnen zingen ook (zie bijvoorbeeld zo'n Kukhi)

Ik vind het terecht dat zulke mensen wel even een deuk mogen opvangen in hun ego. Nogmaals: ik ben het eens met de mensen die zeggen dat hij het iets te lomp doet. Maar wat zou jij doen als je een kennis had die een enorm ego had en plotseling een fout maakt? Je lacht je dan suf en denkt bij jezelf: 'dis!!' En dat is precies wat Gordon doet ^_^

Geplaatst:
comment_825935
Ik vind dat Gordon gewoon eerlijk is. Misschien op een lompe manier maar je moet je even indenken:

Je zit daar de hele dag;

Je krijgt de ene slecht zingende naar de ander voor je neus;

9 van die 10 slecht zingenden hebben ook nog eens een ego van hier tot Tokio en denken serieus dat ze nog kunnen zingen ook (zie bijvoorbeeld zo'n Kukhi)

Ik vind het terecht dat zulke mensen wel even een deuk mogen opvangen in hun ego. Nogmaals: ik ben het eens met de mensen die zeggen dat hij het iets te lomp doet. Maar wat zou jij doen als je een kennis had die een enorm ego had en plotseling een fout maakt? Je lacht je dan suf en denkt bij jezelf: 'dis!!' En dat is precies wat Gordon doet ^_^

Hier ben ik het niet mee eens , Iedereen verdient evenveel respect en dus niet dat de 1e , 2e , 3e , 4e meer respect krijgt van Gordon dan de rest. Ik ben het met iedereen eens dat hij mensen afkraakt maar ik kan het wel begrijpen... Je weet dat mensen dom kunnen doen d.m.v de klompendans. :schater: En Idols is nou een- maal geen grap dus dan kom je er niet door heen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.