Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

To Victor, The Spoils

Kan iemand mij helpen ? Ik snap niet wat ik bij het begin moet doen bij die 2 mannetjes :$

Snel a.u.b...

Featured Replies

Kan iemand mij helpen ? Ik snap niet wat ik bij het begin moet doen bij die 2 mannetjes :$

Snel a.u.b...

Hey yek0, hier zijn al erg veel topics over.

Nog even over die 2 mannen:

Je moet ze rekruteren in je gang. Dit doe je op de Playstation 2 door op ze te richten en dan R3 in te drukken, en op de PSP doe je dit door op ze richten en op de up toets (op je keypad) te drukken. Veel succes!

Edited by M4X

Anders kan je altijd nog op youtube kijken voor filmpjes over de missies :Y . (maar wikigta is het handigst)

Snel a.u.b...

• Author

dankjulliewel voor jullie uitleg, ik begrijp het al :tu::D

sorry niet op de datum gekeken :sst:

Edited by Rev4n

Een slotje op een topic kunnen alleen Moderators, Global Moderators en Admins. Zij hebben de taak om orde op het forum te houden, en hebben de bevoegdheid om topics te bewerken, posts te bewerken van anderen en dus ook slotjes op topics te doen. Dat kunnen Megaleden, Superleden, Leden, Validerende Leden, en geblokkeerde leden niet. Hij dus ook niet.

Snel a.u.b...

als je hem voor de psp heb moet je richten op de mannetjes en dan omhoog klikken (UP dus) en dat moet je met alletwee doen en voor de playstation moet je hetzelvde doen

>>> Door Dizzee: De vraag van yek0 was al beantwoord. Jouw post was niet nodig. ;)<<<