October 28, 200718 yr Hallo Een pizzaboy zie je nooit rijden.. Is het mogelijk om een pizzaboy onzeldzaam te maken dat je hem ziet rijden ? Dit gaat over GTA San Andreas.. Ik heb nu gemodde scooters erin en ik wil de scooters ook zien rijden.. Weet iemand hoe ? Gr, Mitchano
October 28, 200718 yr HalloEen pizzaboy zie je nooit rijden.. Is het mogelijk om een pizzaboy onzeldzaam te maken dat je hem ziet rijden ? Dit gaat over GTA San Andreas.. Ik heb nu gemodde scooters erin en ik wil de scooters ook zien rijden.. Weet iemand hoe ? Gr, Mitchano Ja, je kan m inderdaada onzeldzaam maken! Integendeel, ik heb daar een tut overgemaakt! Zal ff de link geven. >>KLIK<< Edited October 28, 200718 yr by GTA_XP
October 28, 200718 yr Author HalloEen pizzaboy zie je nooit rijden.. Is het mogelijk om een pizzaboy onzeldzaam te maken dat je hem ziet rijden ? Dit gaat over GTA San Andreas.. Ik heb nu gemodde scooters erin en ik wil de scooters ook zien rijden.. Weet iemand hoe ? Gr, Mitchano Ja, je kan m inderdaada onzeldzaam maken! Integendeel, ik heb daar een tut overgemaakt! Zal ff de link geven. >>KLIK<< Dankje ik heb de pizzaboy overal bij gezet nu maar hopen dat ik hem meer ziet rijden
Hallo
Een pizzaboy zie je nooit rijden..
Is het mogelijk om een pizzaboy onzeldzaam te maken dat je hem ziet rijden ?
Dit gaat over GTA San Andreas..
Ik heb nu gemodde scooters erin en ik wil de scooters ook zien rijden..
Weet iemand hoe ?
Gr, Mitchano