Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_808691

Ligt er totaal aan wat voor muziek je wilt gaan maken, of je zelf wil gaan zingen. Of je wil gaan remixen. Je moet wat specifieker zijn dan kunnen we je veel beter helpen. Een programma wat ik zelf gebruik is Adobe Audacity maar is af te raden voor beginners met remixen en nummers in mekaar zetten.

Geplaatst:
comment_809393
en dat Mageix Music maker dan kan je daarmee je eigen nummer maken?(niet remixen dus..)

Jha dat kan volgens mij wel.. Ook met Fruityloops. Maar denk niet dat je meteen na 1 dag een nummer in elkaar kan zetten want het heeft echt heel veel tijd en geduld nodig. Ook zul je zelf je samples moetten maken. Maar veel succes met je nummers :)

Geplaatst:
comment_809799

mischien bedoelt ie (of althans, dat lijkt mij zelf erg leuk) een programma waarmee je een beat kan maken. ik heb zelf Garageband (dat is alleen voor een Mac geloof ik) en daarmee kan je veel, maar dat zijn allemaal voorgekouwde samples. als je zelf een beat kan maken is het veel leuker.

Geplaatst:
comment_810440
Ik zweer Cubase heb je 'n handleiding bij nodig. Ik zal als ik jou was FL Studio pakken, Cubase is zeker goed, mar ook zeker meoilijk.

Idd cubase is moeilijk maar een prof progamma.

Geplaatst:
comment_810526

Als je echt muziek wilt maken waarbij je zelf gitaar-, drum-, bas-, en vele andere instument-tracks moet maken,

dan is Guitar Pro 5 een handig programma.

(Daarvoor zal je wel noten moeten kunnen lezen)

Bewerkt: door Sandra18[NL]

Geplaatst:
comment_811003

Guitar Pro 5 kan je een trial van downloaden van een aantal dagen (15 of 30 dacht ik), daarna zal je er 60 dollar voor moeten betalen.

Je kan ook Power Tab proberen, simpeler maar je hebt nogsteeds gitaar en bas. In midi-formaat, dat wel, en je zal er tablatuur voor moeten kunnen lezen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.