Ben effe mod aan het maken. Ik wil dus weten hoe je dit doet:
Je krijgt de coordinaten van CJ's positie door middel van een opcode. Dan wordt
er daar automatisch *** aantal Z coordinaat bijgeteld en wordt je naar daar geteleporteerd.
Tom
EDIT: Nog een klein vraagje, als ik eigen scm's gebruik dan kan ik m'n muis meestal niet gebruiken ingame, na een aantal keer esc te drukken wel maar soms blokkeert hij dan. Is er een manier om dit tegen te gaan ?
-EDIT-: Nog iets :o Wrm werkt deze niet ?
DEFINE OBJECTS 0
DEFINE MISSIONS 0
DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS -1 // Use -1 to not write AAA script
DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0
DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0
// --------------------
// THE STRIPPED MAIN THREAD
// contains initial info
// --------------------
thread 'MAIN'
var
$PLAYER_CHAR: Player
$PLAYER_ACTOR: Actor
$ON_MISSION: Integer
end // var
01F0: set_max_wanted_level_to 6
042C: set_total_missions_to 1
030D: set_total_mission_points_to 1
set_wb_check_to 0
00C0: set_current_time 8 0
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.5601 -1666.84
Camera.SetAtPos(2488.5601, -1666.84, 13.38)
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.5601, -1666.84, 13.38)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Camera.SetBehindPlayer
set_weather 0
wait 0
0180: set_on_mission_flag_to $ON_MISSION
$PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)
$PLAYER_CHAR.Build
$PLAYER_CHAR.CanMove = True
fade 1 (out) 0
select_interior 0
0629: change_stat 181 (islands unlocked) to 4
016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0
016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 unknown 0
:MODEL
0247: load_model #BULLET
0247: load_model #SATCHEL
0247: load_model #WMYBOUN
038B: load_requested_models
:MODEL_LOAD
00D6: if or
8248: not model #BULLET available
8248: not model #SATCHEL available
8248: not model #WMYBOUN available
004D: jump_if_false @MODEL_SPAWN
0001: wait 0 ms
0002: jump @MODEL_LOAD
:MODEL_SPAWN
00A5: 1@ = create_car #PONY at 2490.5601 -1666.84 13.38
0224: set_car 1@ health_to 2000
0186: $marker_car = create_marker_above_car 1@
jump @CAR_MARKER
:CAR_MARKER
if
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 1@
jf @CAR_MARKER
wait 0 ms
0164: disable_marker $marker_car
end_thread
Ben effe mod aan het maken. Ik wil dus weten hoe je dit doet:
Je krijgt de coordinaten van CJ's positie door middel van een opcode. Dan wordt
er daar automatisch *** aantal Z coordinaat bijgeteld en wordt je naar daar geteleporteerd.
Tom
EDIT: Nog een klein vraagje, als ik eigen scm's gebruik dan kan ik m'n muis meestal niet gebruiken ingame, na een aantal keer esc te drukken wel maar soms blokkeert hij dan. Is er een manier om dit tegen te gaan ?
-EDIT-: Nog iets :o Wrm werkt deze niet ?
Bewerkt: door .:TOM:.