Ik ben bezig een PAWN script te veranderen zodat het een andere game mode word maar ik stuit nu al op een probleem. Ik heb in een bepaald deel 2 tekst codes staan maar hij weergeeft alleen maar de laatste tekst. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij ook de eerdere tekst weergeeft?
Dit is de code:
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) {
switch (gPlayerCheckpointStatus[playerid]) {
case CHECKPOINT_PLANE:
{
GameTextForPlayer(playerid, "Land save on verdant meadows and get your self some weapons and a vehicle.", 2000, 5);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid, 383.1486, 2539.934, 291.9376);
SetPlayerCheckpoint(playerid,268.5821,1883.8224,-30.0938, 5.0);
gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_AREA51;
GameTextForPlayer(playerid, "Then go to area 51 with your team to plant the bombs", 2000, 5);
}
case CHECKPOINT_AREA51:
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;
EndTheRound(ATTACK_WIN);
}
default:
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
}
return 1;
}
Ik ben bezig een PAWN script te veranderen zodat het een andere game mode word maar ik stuit nu al op een probleem. Ik heb in een bepaald deel 2 tekst codes staan maar hij weergeeft alleen maar de laatste tekst. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij ook de eerdere tekst weergeeft?
Dit is de code:
Greetz
Bewerkt: door Galiorix