Jump to content
Geplaatst:
comment_808790

Graag wil ik iedereen even wijzen op de start van de Zesde Corporation Verkiezing. Vier gangs krijgen de kans één van de drie corporations te verslaan om zo deze gewilde titel te bemachtigen. De gang van zaken is gelijk aan de vorige Verkiezing en kunnen in de aankondiging nog eens worden nagelezen. Vragen kunnen worden gesteld in het vragentopic.

Gangs en corporations: Succes!

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 8.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_825266

Van harte gefeliciteerd, Schijtlama's! :dans: In mijn ogen zijn jullie de rechtmatige corporationhouders, ik wens jullie ontzettend veel succes en plezier toe! :dans:

Geplaatst:
comment_825273

Ik had dit eigenijk wel verwacht maar 9 stemmen is een klein verschil, ik denk dat als het nog een dag langer had geduurd om te mogen stememn dat er dan misschien wel een andere corp uit de bus zou komen. Maar toch gefeliciteerd Schijtlama's. Jammer Gunslingers, maar wie weet krijgen jullie het nog terug.

Geplaatst:
comment_825301

Vind het langs de ene kant wel erg jammer voor The Gunslingers. Ze waren een erg goede corporation vroeger, en ook de eerste hier op het forum. Jammer genoeg komt er aan alles wel eens een keer een eind, zo ook nu voor The Gunslingers.

Verder gefeliciteerd aan De schijtlama's. Weer een nieuwe corporation waarbij ik jullie erg veel succes wens _O_

Geplaatst:
comment_825365
Dankje wel, voor iedereen die op ons heeft gestemd.

Nog een vraagje.

Wanneer krijgen we ons eigen sub-forum? :cya:

Volgens mij als Youp of BaasB eraan gaat werken.Zo ging het bij ons ook ;).Nog even gefeliciteerd Schijtlama's :D,maar jammer Gunslingers....

Geplaatst:
comment_825381

Gefeliciteerd Schijtlama's, met de titel Corporation! Jullie lagen bij de Gang-verkiezingen voor op de rest, en ook de 2e ronde hebben jullie doorstaan :) Jammer van The Gunslingers, maar zoals TG al zei 'aan alles komt een eind', zo ook jullie titel.

Nogmaals: Van harte! :dans:

Geplaatst:
comment_825422

Gefeliciteerd Schijtlama's, dit was echt spannend. Dan wel al weer jammer voor de Schijtlama's. Misschien hebben Beat Down en The Gunslingers in de volgende corp verkiezing meer geluk?!

Geplaatst:
comment_825440

Gefeliciteerd, Schijtlama's! Het was een spannende strijd om de corporation-titel, maar we gaan toch met een nieuwe corporation het jaar afsluiten! :bier:

Jammer voor The Gunslingers, want zij zijn zeker een goede corporation geweest. De tijd dat jullie nog als normale gang over dit forum rondliepen kan ik mij haast niet meer herinneren, dus jullie hebben deze titel erg lang weten te behouden. Zeker een prestatie! Jammer dat het nu afgelopen is, maar aan alles komt een eind. :Y

Nogmaals: gefeliciteerd, Schijtlama's! :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.