Geplaatst: 29 oktober 200717 jaren comment_808885 Hoi mensen. ik heb van www.thegtaplace.com de DMagic1's VC Wheelmod gedownload, alleen ik weet niet hoe je hem installeert. kan iemand me daarbij helpen? thx Kyl-El EDIT: ik heb het hier over GTA Vice City btw. Bewerkt: 29 oktober 200717 jaren door Kyl-El
Geplaatst: 29 oktober 200717 jaren comment_808931 Hoi mensen.ik heb van www.thegtaplace.com de DMagic1's VC Wheelmod gedownload, alleen ik weet niet hoe je hem installeert. kan iemand me daarbij helpen? thx Kyl-El EDIT: ik heb het hier over GTA Vice City btw. Ik zal je proberen te helpen. Ga naar de Default.dat ( c -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City -> Data ) en open het met kladblok. Zoek deze lijn op ( ALT + F is de zoekfunctie): MODELFILE MODELS\GENERIC\wheels.dff En voeg onder dez e lijn de volgende lijn toe: MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF . Sluit het bestand en ga naar de deafult.ide ( c -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City -> Data ) en verander deze lijn: # wheels: 250-257 in deze lijn: # wheels: 250-257, 249 Als volgende moet je deze lijn vinden: 256, wheel_smallcar, generic, 2, 20, 70, 0 En onder die lijn moet je deze lijn toevoegen 249, wheel_lightmod, generic, 2, 20, 70, 0 Als het goed is zit er een bestand bij de download genaam Nowheel.dff. Plaats dit bestand in de map Generic ( c -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City -> Models -> Generic ) Als je dit allemaal goed doet moet de Mod het doen Veel succes Bewerkt: 29 oktober 200717 jaren door ..::GhostRider::..
Hoi mensen.
ik heb van www.thegtaplace.com de DMagic1's VC Wheelmod gedownload, alleen ik weet niet hoe je hem installeert.
kan iemand me daarbij helpen?
thx
Kyl-El
EDIT: ik heb het hier over GTA Vice City btw.
Bewerkt: door Kyl-El