Jump to content
Geplaatst:
comment_809787

ik ben een verhaal aan het maken met SannyBuilder maar daar moeten de poorten van de miltarebasis in de woestijn kunnen opengaan

het lukt me gewoon niet om ze te openen :cry::cry:

kan iemand me daarmee helpen?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_809829

Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ?

En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_810498
Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ?

En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ?

liefste voor alle voertuigen

want dat zal wel handing zijn in een mod die ik aan het maken ben

Geplaatst:
comment_810508
Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ?

En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ?

liefste voor alle voertuigen

want dat zal wel handing zijn in een mod die ik aan het maken ben

Ga in de Main.scm op zoek naar

:GATEOS
thread 'GATEOS'

Een stuk of 30 regels naar beneden kom je dit tegen:

   Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO)

Deze 3 regels vervang je door

   Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)

en voila.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_811047
Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ?

En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ?

liefste voor alle voertuigen

want dat zal wel handing zijn in een mod die ik aan het maken ben

Ga in de Main.scm op zoek naar

:GATEOS
thread 'GATEOS'

Een stuk of 30 regels naar beneden kom je dit tegen:

   Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO)

Deze 3 regels vervang je door

   Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)

en voila.

bedankt maar kan je ook dat andere doorgeven?

dat kan misschien ook heel handig zijn :D

Geplaatst:
comment_811303
Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ?

En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ?

liefste voor alle voertuigen

want dat zal wel handing zijn in een mod die ik aan het maken ben

Ga in de Main.scm op zoek naar

:GATEOS
thread 'GATEOS'

Een stuk of 30 regels naar beneden kom je dit tegen:

   Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO)

Deze 3 regels vervang je door

   Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)

en voila.

bedankt maar kan je ook dat andere doorgeven?

dat kan misschien ook heel handig zijn :D

Je bedoelt, dat ze altijd openstaan ?

makkelijkste is waarschijnlijk om ze dan gewoon uit de IPL files te verwijderen, maar vanuit SCM kan het ook.

Uit hetzelfde stuk code als hierboven, verwijderer je hetvolgende blok code:

if 
0471:   actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 0@ radius 12.0 12.0 flag 0 
else_jump @GATEOS_477 
if or
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO)
else_jump @GATEOS_366 
080A: get_object 0@ spoot 5 store_to $3401 $3402 $3403 
080A: get_object 0@ spoot 6 store_to $3404 $3405 $3406 
080A: get_object 0@ spoot 7 store_to $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 
0509: $TEMPVAR_FLOAT_3 = distance_between_XY $3404 $3405 and_XY $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 
$TEMPVAR_FLOAT_3 *= -1.0 
if 
05FC:   actor $PLAYER_ACTOR in_cube_fll_corner_at $3401 $3402 $3403 fur_corner_at $3404 $3405 $3406 depth $TEMPVAR_FLOAT_3 flag 0 
else_jump @GATEOS_366 
1@ = 1 

:GATEOS_366
080A: get_object 0@ spoot 1 store_to $3401 $3402 $3403 
080A: get_object 0@ spoot 2 store_to $3404 $3405 $3406 
080A: get_object 0@ spoot 3 store_to $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 
0509: $TEMPVAR_FLOAT_3 = distance_between_XY $3404 $3405 and_XY $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 
if 
05FC:   actor $PLAYER_ACTOR in_cube_fll_corner_at $3401 $3402 $3403 fur_corner_at $3404 $3405 $3406 depth $TEMPVAR_FLOAT_3 flag 0 
else_jump @GATEOS_477

Geplaatst:
  • Auteur
comment_811531
Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ?

En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ?

liefste voor alle voertuigen

want dat zal wel handing zijn in een mod die ik aan het maken ben

Ga in de Main.scm op zoek naar

:GATEOS
thread 'GATEOS'

Een stuk of 30 regels naar beneden kom je dit tegen:

   Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO)

Deze 3 regels vervang je door

   Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)

en voila.

bedankt maar kan je ook dat andere doorgeven?

dat kan misschien ook heel handig zijn :D

Je bedoelt, dat ze altijd openstaan ?

makkelijkste is waarschijnlijk om ze dan gewoon uit de IPL files te verwijderen, maar vanuit SCM kan het ook.

Uit hetzelfde stuk code als hierboven, verwijderer je hetvolgende blok code:

if 
0471:   actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 0@ radius 12.0 12.0 flag 0 
else_jump @GATEOS_477 
if or
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO)
else_jump @GATEOS_366 
080A: get_object 0@ spoot 5 store_to $3401 $3402 $3403 
080A: get_object 0@ spoot 6 store_to $3404 $3405 $3406 
080A: get_object 0@ spoot 7 store_to $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 
0509: $TEMPVAR_FLOAT_3 = distance_between_XY $3404 $3405 and_XY $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 
$TEMPVAR_FLOAT_3 *= -1.0 
if 
05FC:   actor $PLAYER_ACTOR in_cube_fll_corner_at $3401 $3402 $3403 fur_corner_at $3404 $3405 $3406 depth $TEMPVAR_FLOAT_3 flag 0 
else_jump @GATEOS_366 
1@ = 1 

:GATEOS_366
080A: get_object 0@ spoot 1 store_to $3401 $3402 $3403 
080A: get_object 0@ spoot 2 store_to $3404 $3405 $3406 
080A: get_object 0@ spoot 3 store_to $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 
0509: $TEMPVAR_FLOAT_3 = distance_between_XY $3404 $3405 and_XY $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 
if 
05FC:   actor $PLAYER_ACTOR in_cube_fll_corner_at $3401 $3402 $3403 fur_corner_at $3404 $3405 $3406 depth $TEMPVAR_FLOAT_3 flag 0 
else_jump @GATEOS_477

staan ze dan echt allemaal open?

zo wel dankjewel

Bewerkt: door ivo glasius

Geplaatst:
comment_811639
staan ze dan echt allemaal open?

zo wel dankjewel

Ik zou zeggen probeer het uit.. :D

Een heel belangrijk onderdeel van SCM-modden is dingen zelf onderzoeken en testen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_811730
staan ze dan echt allemaal open?

zo wel dankjewel

Ik zou zeggen probeer het uit.. :D

Een heel belangrijk onderdeel van SCM-modden is dingen zelf onderzoeken en testen

ok :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.