Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_809787 ik ben een verhaal aan het maken met SannyBuilder maar daar moeten de poorten van de miltarebasis in de woestijn kunnen opengaan het lukt me gewoon niet om ze te openen kan iemand me daarmee helpen?
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_809829 Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ? En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ?
Geplaatst: 31 oktober 200717 jaren Auteur comment_810498 Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ?En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ? liefste voor alle voertuigen want dat zal wel handing zijn in een mod die ik aan het maken ben
Geplaatst: 31 oktober 200717 jaren comment_810508 Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ?En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ? liefste voor alle voertuigen want dat zal wel handing zijn in een mod die ik aan het maken ben Ga in de Main.scm op zoek naar :GATEOS thread 'GATEOS' Een stuk of 30 regels naar beneden kom je dit tegen: Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO) Deze 3 regels vervang je door Actor.Driving($PLAYER_ACTOR) en voila.
Geplaatst: 31 oktober 200717 jaren Auteur comment_811047 Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ?En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ? liefste voor alle voertuigen want dat zal wel handing zijn in een mod die ik aan het maken ben Ga in de Main.scm op zoek naar :GATEOS thread 'GATEOS' Een stuk of 30 regels naar beneden kom je dit tegen: Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO) Deze 3 regels vervang je door Actor.Driving($PLAYER_ACTOR) en voila. bedankt maar kan je ook dat andere doorgeven? dat kan misschien ook heel handig zijn
Geplaatst: 31 oktober 200717 jaren comment_811303 Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ?En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ? liefste voor alle voertuigen want dat zal wel handing zijn in een mod die ik aan het maken ben Ga in de Main.scm op zoek naar :GATEOS thread 'GATEOS' Een stuk of 30 regels naar beneden kom je dit tegen: Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO) Deze 3 regels vervang je door Actor.Driving($PLAYER_ACTOR) en voila. bedankt maar kan je ook dat andere doorgeven? dat kan misschien ook heel handig zijn Je bedoelt, dat ze altijd openstaan ? makkelijkste is waarschijnlijk om ze dan gewoon uit de IPL files te verwijderen, maar vanuit SCM kan het ook. Uit hetzelfde stuk code als hierboven, verwijderer je hetvolgende blok code: if 0471: actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 0@ radius 12.0 12.0 flag 0 else_jump @GATEOS_477 if or Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO) else_jump @GATEOS_366 080A: get_object 0@ spoot 5 store_to $3401 $3402 $3403 080A: get_object 0@ spoot 6 store_to $3404 $3405 $3406 080A: get_object 0@ spoot 7 store_to $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 0509: $TEMPVAR_FLOAT_3 = distance_between_XY $3404 $3405 and_XY $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 *= -1.0 if 05FC: actor $PLAYER_ACTOR in_cube_fll_corner_at $3401 $3402 $3403 fur_corner_at $3404 $3405 $3406 depth $TEMPVAR_FLOAT_3 flag 0 else_jump @GATEOS_366 1@ = 1 :GATEOS_366 080A: get_object 0@ spoot 1 store_to $3401 $3402 $3403 080A: get_object 0@ spoot 2 store_to $3404 $3405 $3406 080A: get_object 0@ spoot 3 store_to $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 0509: $TEMPVAR_FLOAT_3 = distance_between_XY $3404 $3405 and_XY $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 if 05FC: actor $PLAYER_ACTOR in_cube_fll_corner_at $3401 $3402 $3403 fur_corner_at $3404 $3405 $3406 depth $TEMPVAR_FLOAT_3 flag 0 else_jump @GATEOS_477
Geplaatst: 1 november 200717 jaren Auteur comment_811531 Bedoel je de poorten die normaal alleen voor militaire voertuigen opengaan ?En je wilt dat die ook voor andere voertuigen opengaan, of moeten ze gewoon altijd openstaan ? liefste voor alle voertuigen want dat zal wel handing zijn in een mod die ik aan het maken ben Ga in de Main.scm op zoek naar :GATEOS thread 'GATEOS' Een stuk of 30 regels naar beneden kom je dit tegen: Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO) Deze 3 regels vervang je door Actor.Driving($PLAYER_ACTOR) en voila. bedankt maar kan je ook dat andere doorgeven? dat kan misschien ook heel handig zijn Je bedoelt, dat ze altijd openstaan ? makkelijkste is waarschijnlijk om ze dan gewoon uit de IPL files te verwijderen, maar vanuit SCM kan het ook. Uit hetzelfde stuk code als hierboven, verwijderer je hetvolgende blok code: if 0471: actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 0@ radius 12.0 12.0 flag 0 else_jump @GATEOS_477 if or Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #PATRIOT) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO) else_jump @GATEOS_366 080A: get_object 0@ spoot 5 store_to $3401 $3402 $3403 080A: get_object 0@ spoot 6 store_to $3404 $3405 $3406 080A: get_object 0@ spoot 7 store_to $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 0509: $TEMPVAR_FLOAT_3 = distance_between_XY $3404 $3405 and_XY $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 *= -1.0 if 05FC: actor $PLAYER_ACTOR in_cube_fll_corner_at $3401 $3402 $3403 fur_corner_at $3404 $3405 $3406 depth $TEMPVAR_FLOAT_3 flag 0 else_jump @GATEOS_366 1@ = 1 :GATEOS_366 080A: get_object 0@ spoot 1 store_to $3401 $3402 $3403 080A: get_object 0@ spoot 2 store_to $3404 $3405 $3406 080A: get_object 0@ spoot 3 store_to $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 0509: $TEMPVAR_FLOAT_3 = distance_between_XY $3404 $3405 and_XY $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 if 05FC: actor $PLAYER_ACTOR in_cube_fll_corner_at $3401 $3402 $3403 fur_corner_at $3404 $3405 $3406 depth $TEMPVAR_FLOAT_3 flag 0 else_jump @GATEOS_477 staan ze dan echt allemaal open? zo wel dankjewel Bewerkt: 1 november 200717 jaren door ivo glasius
Geplaatst: 1 november 200717 jaren comment_811639 staan ze dan echt allemaal open?zo wel dankjewel Ik zou zeggen probeer het uit.. Een heel belangrijk onderdeel van SCM-modden is dingen zelf onderzoeken en testen
Geplaatst: 1 november 200717 jaren Auteur comment_811730 staan ze dan echt allemaal open?zo wel dankjewel Ik zou zeggen probeer het uit.. Een heel belangrijk onderdeel van SCM-modden is dingen zelf onderzoeken en testen ok
ik ben een verhaal aan het maken met SannyBuilder maar daar moeten de poorten van de miltarebasis in de woestijn kunnen opengaan
het lukt me gewoon niet om ze te openen

kan iemand me daarmee helpen?