October 30, 200718 yr Hallo Ik had een vraagje over Gta Sanandreas online. Is er ook een mode waar je de echte wereld kan spelen. En zijn er ook servers met missies of niet (moet haast wel) Weet jij welke servers ik zoek laat het dan graag even weten. Mvg, Vincentttt
October 30, 200718 yr Author En zijn er mischien ook server waar je poppetje in het echte spel kan laten spelen online>?
October 30, 200718 yr Nee, je kan niet online de echte gta-sa missies doen. Dat is alleen voor Single Player. Voor online missies in servers moet je eens zoeken naar RP (of RPG)-servers (role-play) Dan kan je bijvoorbeeld een bepaalde groep kiezen waar je bij wilt horen, en dan moet je een bepaalde taak volbrengen. (bijvoorbeeld spelers arresteren/vermoorden of juist beter maken) P.s. Er zit een bewerk-knop onderaan je berichten. Klik daar volgende keer op, want 2 berichten achter elkaar posten word niet echt gewaardeerd hier.
October 30, 200718 yr Author oh sorry dat wist ik niet maar Bedankt Maar waar moet je dat invullen dan ? Edited October 30, 200718 yr by Vincentttt
October 30, 200718 yr oh sorry dat wist ik niet maar Bedankt Maar waar moet je dat invullen dan ? Wat moet je invullen?
October 31, 200718 yr Author Voor online missies in servers moet je eens zoeken naar RP (of RPG)-servers (role-play) Dat
October 31, 200718 yr Voor online missies in servers moet je eens zoeken naar RP (of RPG)-servers (role-play)Dat Dat moet je niet invullen, dat moet je gewoon lezen in de namen van de servers.
Hallo
Ik had een vraagje over Gta Sanandreas online.
Is er ook een mode waar je de echte wereld kan spelen.
En zijn er ook servers met missies of niet (moet haast wel)
Weet jij welke servers ik zoek laat het dan graag even weten.
Mvg, Vincentttt