Jump to content
Geplaatst:
comment_810334

psm.jpg

Vertel het maar!

Ik ben nog steeds trouw abonnee van Power Unlimited. Het wordt nu wel een beetje zielig want ik ben het al tien jaar ofzo. Maar ik hou het voor de leuke onderschriften en reacties op brieven; die grappen wil ik niet missen.

• Reacties 63
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou? 91 leden hebben gestemd

1. 1. Welke lees je?

• GamePro
      3
    • Gamespot
      4
    • Ngamer
      9
    • OPM2
      18
    • PC Gameplay
      14
    • PC Zone
      4
    • Power Unlimited
      46
    • Xbox Magazine
      4
    • Een andere, namelijk;
      16
    • Ik lees geen gamebladen
      25

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_813859

Zo af en toe lees ik wel eens de PU.

En koop ik soms het Playstation Magazine :Y

Een abonnement op zulke bladeren hoeft van mij niet..

Je kunt dagelijks op het internet de game reviews bekijken.

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Geplaatst:
comment_817001

Abonnee van Power Unlimited en daarbij dagelijks PU.nl ff checken. Oh en natuurlijk wekelijks de Zero Punctuation voor nóg meer humor/games. Maar dat zullen jullie wel niet kennen, aangezien er in het topic sinds het bestaat nog nooit iemand behalve mijzelf gepost heeft... :7

Geplaatst:
comment_817663

Ik krijg wel eens de Power Unlimited van een goede maat van mij.

En ik moet ook eerlijk toegeven, dat ik lang niet alles bekijk en lees.

Ik kijk ook veel liever op internet naar news-items/(p)reviews enz.

Véél handiger ^_^

Geplaatst:
comment_817992

Ik lees geen gamebladen. Maar ik ben wel van plan om een abonement te nemen. Maar ik heb dus geen flauw idee welke ik moet nemen. Dus wie weet weten jullie leuke gamebladen. Natuurlijk zo ik hem wel graag in het nederlands willen. En de kosten per blad en/of de abbonements kosten.

Geplaatst:
comment_818048

ik lees de playbo... ehh playstationmagazine. want die geven vaak een heel goed en duidelijk advies en ze noemen integenstelling tot de P.U. ook altijd goed de minpunten en ook natuurlijk de goede punten. ik vind persoonlijk dus de playstation magazine een betere omschrijving van een game geven en ze gaan tenminste sirieus met hun scores om. zo hebben ze altijd van de score altijd 20% procent grapichs 20% music&sound en 60% procent gameplay. terwijl bij de P.U. geven ze vaak nogal fanboy scores. de enige reden dat ik ooit de P.U. zou kopen is voor de overdosis humor.

Geplaatst:
comment_818657

Ik lees de Power Unlimited, gewoon omdat ik dit het leukste en gezelligste blad vind. Zo nu en dan zet ik wel eens vraagtekens bij hun re- en previews, maar over het algemeen vind ik het erg leuk en boeiend hun blad door te lezen. Ik koop hem gewoon los overigens, als er niets bijzonders instaat neem ik hem niet mee. En als ik dan toch bij de boekhandel sta, neem ik meestal vluchtig de PC Gameplay even door. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.