Voor een DIY projectje (koppelingspedaal, nog wel gevoelloos, maar het is een begin) wil ik door de parallelle poort uit te lezen (die code heb ik al ) een toets aansturen, bijvoorbeeld dat als de status van de poort 001 of 128 is, een bijbehorende toets (bijvoordeeld de spatiebalk of een willekeurige letter) activeert, zodat ik die in een game kan instellen als Clutch.
Dit is trouwens ook iets wat ik op een kleine schaal wil gaan produceren, zodra ik ook traploze bedienin kan realiseren. Dus misschien een leuke kans om een beetje bekend te worden (naamvermeldingen op de site, cd en handleiding). Iedereen die me hier nuttig mee helpt, krijgt een vermelding.
Het zal wel VB-noob code zijn, maar ik ben ook een VB-noob
EDIT: maak jullie allemaal maar geen zorgen, de aansluiting zal in de definitieve versie in USB zijn, trucje van het vak
Voor een DIY projectje (koppelingspedaal, nog wel gevoelloos, maar het is een begin) wil ik door de parallelle poort uit te lezen (die code heb ik al
) een toets aansturen, bijvoorbeeld dat als de status van de poort 001 of 128 is, een bijbehorende toets (bijvoordeeld de spatiebalk of een willekeurige letter) activeert, zodat ik die in een game kan instellen als Clutch.
Dit is trouwens ook iets wat ik op een kleine schaal wil gaan produceren, zodra ik ook traploze bedienin kan realiseren. Dus misschien een leuke kans om een beetje bekend te worden (naamvermeldingen op de site, cd en handleiding). Iedereen die me hier nuttig mee helpt, krijgt een vermelding.
Het zal wel VB-noob code zijn, maar ik ben ook een VB-noob
EDIT: maak jullie allemaal maar geen zorgen, de aansluiting zal in de definitieve versie in USB zijn, trucje van het vak
Edited by Schno009