Jump to content
  • Reacties 409
  • Bezichtigingen 21.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_108793

Nee, nog steeds fout. Cicero is de bediende van Maximus in het begin van de film, later zal die proberen Maximus te helpen ontsnappen, maar wordt dan opgehangen. Deze persoon geeft Maximus na de strijd tegen een hele goede andere gladiator en een groep tijgers 2 beeldjes van z'n vrouw en zoon terug. Er zijn nog maar weinig personen overgebleven, ik dacht dat die vraag niet zo moeilijk zou zijn...

Geplaatst:
comment_111509

Zozachtjesaant alle namen uit Gladiator gehad, behalve de goede.

Proximo is de slavenhandelaar die Maximus koopt, Marcus Aurelius is de oude keizer die door Commodus (zijn zoon) wordt vermoord.

Geplaatst:
comment_111591

Gaius? Wie is dat? Ik heb de film al een stuk of 4 keer gezien, maar ik zou niet weten wie dat is.

Falco? Idem

Nou, er worden wel veel namen genoemd, maar de goede is nog steeds niet vertoond.

Geplaatst:
comment_111698

Nee, nog steeds fout, Marcus Aurelius is de keizer die vermoordt wordt aan het begin, Maximus is de hoofdpersoon en als je de vraag gezien hebt, staat daar dat Maximus het sowieso al niet is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.