Geplaatst: 31 oktober 200717 jaren comment_811239 Hallo, ik ben een beginnende PhotoShopper en ik wil wel eens een keer battlelen. Omdat ik nog een beginner ben doen we weerverschijnselen, zoals regen of de zon. Succes alvast Onderwerp: Weerverschijnselen Soort design: Signature Size design: 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: [EDIT] ik post hem wel nu Mijne: De jouwe: Bewerkt: 31 oktober 200717 jaren door Blizzard
Geplaatst: 1 november 200717 jaren comment_811650 Hij is klaar MXR: Ik weet alleen niet of je zegma natuurrampen ook als weerverschijnsel ziet. Blizzard: Bewerkt: 5 november 200717 jaren door RonaldVC
Geplaatst: 1 november 200717 jaren comment_811666 Hmm... Moeilijk, ze zien er allebei zo makkelijk gemaakt uit. Die van Blizzard is niet zo heel erg mooi, want die heeft weinig effecten. Die van MXR ziet er al wat beter uit, ook met mooie text! Ik kies voor: MXR.
Geplaatst: 5 november 200717 jaren comment_815286 Mij stem gaat ook naar MXR. Die van blizzard is te onduidelijk. Ik kon niet eens zijn naam lezen. En dus veel mooier!
Hallo, ik ben een beginnende PhotoShopper en ik wil wel eens een keer battlelen. Omdat ik nog een beginner ben doen we weerverschijnselen, zoals regen of de zon. Succes alvast
Onderwerp: Weerverschijnselen
Soort design: Signature
Size design: 500x150
Render: Mag
Animatie: Nee
Premade: Mag
Tijd van inlevering: ZSM
Opmerking: [EDIT] ik post hem wel nu
Mijne:
De jouwe:
Bewerkt: door Blizzard