Jump to content
Geplaatst:
comment_811377

Aangezien er(te)veel reclame is tegenwoordig, wil ik wel eens weten wat jullie favoriet onder de reclamespotjes is.

Mijn favoriet is ongetwijfeld dat van Telenet, waarbij die homies hun nieuwe auto helemaal onderwater laten lopen en na 2 maanden terug bij die autodealer staan :D "Erm...Tony, eh, hèhè, we've decided to not take the car after all". die dikke zijn kop is hilarisch :D

Ook dat van Proximus in dat heel kleine huis vind ik goed gevonden.

P.S.: Ik heb eens rondgekeken, maar nergens een soortgelijk topic gevonden. srr als dit wel zo is

P.S.2: Beeldmateriaal is altijd wel leuk meegenomen ;)

Bewerkt: door tjoef

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_833140

@hierboven: Voor normale filmpjes is er het 'wat-is-je-favo-youtube-video-topic'

heerlijke reclame :schater:

Dat filmpje is ook reclame, hoor. Ook van Mastercard trouwens ^_^ ¨.

Born Slippy van Underground

Angie

Er zijn er nog meer van, maar ik vind ze niet :N

• 4 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_852044

*bumpje*

Reclame van de humo die is vernieuwd :puh: Geniaal!(maar enkel als je begrijpt wat er gebeurd, en dat is moeilijk aangezien het merendeel niet weet waarover het gaat :))

Nog eentje:

Bewerkt: door tjoef

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_970790

Die van een internetbedrijf. Een reclame over de middeleeuwen. Een man en een postduif. Die man schrijft een brief, hij doet hem aan de poten van de postduif en gooit de postduif tegen het raam. Ik lag toen ik het zag 5 minuten op de bank te lachen. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.