Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75787 Ej, ik heb een vraag kan je de snap shots die je gemaakt hept in het spel op je ps2 er met de pc vanaf halen? :unsure:
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75791 Ej, ik heb een vraag kan je de snap shots die je gemaakt hept in het spel op je ps2 er met de pc vanaf halen? :unsure: Hier zijn al heel veel topics over kijk eerst eens even rond en ik raad je aan de zoekfunctie te gebruiken.
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75808 Oja ??? ik kan nix vinden Jaah ze zijn er wel ik ga even voor je zoeken. je hoort nog van me
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75930 Ej, ik heb een vraag kan je de snap shots die je gemaakt hept in het spel op je ps2 er met de pc vanaf halen? :unsure: Heb je Action Replay Max met een memory stick ? zo ja dan kan ik je wel helpen .
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75968 Action Replay Max Wat is dat:$ eeen cheat device plus een soort verbindings bundel om allerei dingen van je memory card te halen Edit: Zin veranderd Bewerkt: 7 januari 200520 jaren door ganton_gangster007
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren Auteur comment_76004 nee heb ik niet kan het niet gewoon met een usb stick ofzo?
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_76127 nee heb ik niet kan het niet gewoon met een usb stick ofzo? nee dat kan niet , er moet een programma bij zitten.
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_76129 nee heb ik niet kan het niet gewoon met een usb stick ofzo? nee dat kan niet , er moet een programma bij zitten. daar heb je toch helemaal geen programa voor nodig??
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_76134 daar heb je toch helemaal geen programa voor nodig?? Leg dan ook uit hoe het met USB-Stick, zonder programma gaat. Dat is wel makkelijk om te weten... Zover bij mij bekend herkent een PS2 een USB-stick niet zonde software. Action Replay Max is zo'n stukje software waarmee het wel kan. Een stuk makkelijker (wel iets duurder) is om een TVkaart in je PC te zetten. Hiermee kun je iedere shot van het spel opslaan, niet alleen foto's en het werkt een sukt sneller en prettiger.
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren Auteur comment_76139 Ja ik heb een tv kaart maar als ik het in het programma power vcr wil gebruiken geeft hij alleen beeld van de webcam ik kan nergens iets selecteren voor beeld op de ps2:S.. Terwijl hij het de vorige keer op mijn pc wel deed(hij was gecrasht)
Geplaatst: 9 januari 200520 jaren comment_77651 action replay max is voor mij ook het beste cheat system en je kan het u^daten als je een netwerk adaptor hebt
Ej, ik heb een vraag kan je de snap shots die je gemaakt hept in het spel op je ps2 er met de pc vanaf halen? :unsure: