Geplaatst: 1 november 200717 jaren comment_811753 is er een mod die er voor zorgt dat ik in gta sanandreas naar gta 3 kan ? dat ze als 2 eilande naast elkaar ligen ?mag gta sa dan ook gemod zijn waar download ik hem ?
Geplaatst: 1 november 200717 jaren comment_811762 Je kunt in de missie Saint Mark's Bistro naa LC maar je kunt maar een klein gedeelte bekijken. Ik weet niet of er een mod voor is.
Geplaatst: 1 november 200717 jaren Auteur comment_811814 nee das niet wat ik bedoel ik bedoel meer dat ik gta sa en 3 hep maar ik wil dat je van sa naar gta 3 kan vliegen met een jetpak ofso en dan dat je daar gewoon kan rond rijde enzo
Geplaatst: 1 november 200717 jaren comment_811821 maarja, hij vraagt naar een mod... dit is niet echt een MOD, maar misschien vind je dit ook wel leuk om een keer te proberen... EDIT: het is niet liberty city in de beste kwaliteit, en ook niet heel liberty city, maar het was het enige wat ik kon vinden. Greetz, Black Force Bewerkt: 1 november 200717 jaren door Black Force
Geplaatst: 1 november 200717 jaren Auteur comment_811842 ja dat kende ik wel maar ka het ook dat het er mooi uit ziet en dat je overal kan lopen ?
Geplaatst: 2 november 200717 jaren comment_812288 ja dat kende ik wel maar ka het ook dat het er mooi uit ziet en dat je overal kan lopen ? Die mod is helaas nog niet uit (of beter gezegd: Niet gemaakt). Er is wel een mod die ervoor zorgt dat je heel liberty city hebt, maar dan is je San Andreas verdwenen. En op je vraag: Nee, alleen gedeeltes die solid zijn, kun je op lopen. Klik voor meer info. op deze link. Apple-Mac
is er een mod die er voor zorgt dat ik in gta sanandreas naar gta 3 kan ?
dat ze als 2 eilande naast elkaar ligen ?mag gta sa dan ook gemod zijn waar download ik hem ?