Geplaatst: 1 november 200717 jaren comment_811920 Ik heb User Track radio, in die map heb ik allemaal muziek staan, maar als ik het aanzet in een auto bij San Andreas, krijg ik alleen maar gepraat, en als ik op F5 doe (Wat bezig is skippen op de radio) Gaan ze weer praten, HELP!
Geplaatst: 2 november 200717 jaren comment_812567 Ik heb User Track radio, in die map heb ik allemaal muziek staan, maar als ik het aanzet in een auto bij San Andreas, krijg ik alleen maar gepraat, en als ik op F5 doe (Wat bezig is skippen op de radio) Gaan ze weer praten, De muziek moet wel eerst gedetecteerd worden, dus vergeet niet om ook te scannen. Zodra je MP3's in je 'User Track' map hebt gezet, ga je in het spel naar "options/audio setup/user track options", Klik dan éénmaal op "scan user tracks" om het spel te laten zoeken naar je nummers. Afhankelijk van de hoeveelheid nummer zul je nog even moeten wachten. Als het scannen voltooid is, probeer je het nog eens weer. Overigens is dit scannen vereist als je nummers toevoegt, ook al zijn het er maar een paar.
Geplaatst: 2 november 200717 jaren Auteur comment_812571 Ik heb User Track radio, in die map heb ik allemaal muziek staan, maar als ik het aanzet in een auto bij San Andreas, krijg ik alleen maar gepraat, en als ik op F5 doe (Wat bezig is skippen op de radio) Gaan ze weer praten, De muziek moet wel eerst gedetecteerd worden, dus vergeet niet om ook te scannen. Zodra je MP3's in je 'User Track' map hebt gezet, ga je in het spel naar "options/audio setup/user track options", Klik dan éénmaal op "scan user tracks" om het spel te laten zoeken naar je nummers. Afhankelijk van de hoeveelheid nummer zul je nog even moeten wachten. Als het scannen voltooid is, probeer je het nog eens weer. Overigens is dit scannen vereist als je nummers toevoegt, ook al zijn het er maar een paar. Bedankt, het werkt nu, ADmin, zet er een slotje op! ;D
Ik heb User Track radio, in die map heb ik allemaal muziek staan, maar als ik het aanzet in een auto bij San Andreas, krijg ik alleen maar gepraat, en als ik op F5 doe (Wat bezig is skippen op de radio) Gaan ze weer praten,
HELP!