Geplaatst: 2 november 200717 jaren comment_812399 Ik heb onlangs een nieuwe PC gekocht, en nu moet de ouwe dus weg. We willen hem verkopen, maar dan moeten we eerst alles deinstalleren en alle bestanden verwijderen? Maar kan dat gewoon door op iets zoals 'Alles verwijderen' te klikken, of moet ik alle programma's 1 voor 1 deinstalleren? Alvast bedankt.
Geplaatst: 5 november 200717 jaren comment_815406 Ik heb zojuist Windows vista opnieuw geinstalleerd. Maar er kwam niets van schijf formateren ofzo. Er kwam alleen een bericht dat de vorige windows in een "Windows.old" zal geplaatst worden. Dus nu staat er in mijn c station Windows Vista die ik nu heb geïnstalleerd en de Windows Vista die ik ervoor had in een andere map. Zou het erg zijn als ik die map zou verwijderen ?
Geplaatst: 5 november 200717 jaren comment_815411 Bij een windows XP installatie was het altijd anders, je kan dan de oude windows nu gewoon verwijderen lijkt me.
Geplaatst: 6 november 200717 jaren comment_815547 Hier thuis zeggen wel altijd iets van format C in de BIOS, iemand hier meer verstand van? Is misschien tip.
Ik heb onlangs een nieuwe PC gekocht, en nu moet de ouwe dus weg.
We willen hem verkopen, maar dan moeten we eerst alles deinstalleren en alle bestanden verwijderen?
Maar kan dat gewoon door op iets zoals 'Alles verwijderen' te klikken, of moet ik alle programma's 1 voor 1 deinstalleren?
Alvast bedankt.