Jump to content
Geplaatst:
comment_812478

Hooi iedereen,

Keb een savegame gedownload van deze site van 100% voor versie 1.0(staat er duidelijk bij dus zal zo zijn ^_^ )

Mijn game is ook versie 1.0.

Maar elke keer als ik die game dan wil laden, sluit mijn game af (er is een fout opgetreden in gtasa.exe) of hij begint bij het begin van het spel.

Ik snap t niet :duh: .

Kan iemand mij helpen??

Alvast bedankt,,

Arsha :cya:^_^

Featured Replies

Geplaatst:
comment_812499

Waarschijnlijk staat in het beginscherm niks, dus denk jij dat je V1 hebt maar....wat je daarmee controleert is welke versie je hebt om te kunnen modden, en niet welke savegames je kunt spelen. kijk in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' naar het bestand 'script.img'.

568 kB groot --> V1

562 kB groot --> V2

Als je V2 hebt moet je in de downloadsectie van dit forum dan ook een V2 savegame downloaden. Wil je een andere versie spelen? Download deze files:

V1 files

V2 files

Pak ze uit met WinRAR en plak ze in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Je hebt nu V1 of V2.

Bewerkt: door VWO-er

Geplaatst:
  • Auteur
comment_813083

uhmm..

ik heb gekeke naar hoeveel kB dat is en het blijkt dat ik dan toch versie 1 heb..

"568 kB groot --> V1

562 kB groot --> V2

Als je V2 hebt moet je in de downloadsectie van dit forum dan ook een V2 savegame downloaden. Wil je een andere versie spelen? Download deze files:

V1 files

V2 files"

Als ik op V1 Files of V2 Files druk, zegt hij dat hij ze niet kan vinden in die site :N

Wat kan ik anders doen? Opnieuw installeren, maar zijn dan me savegames niet weg?

Geplaatst:
comment_813289

De links doen het inmiddels, het wil nog wel eens voorkomen dat de site een beetje overgevoelig wordt voor hoofdletterfouten. Je kan ze nu gewoon downloaden. Maar ik snap één ding niet; waarom wil je niet een V2 savegame downloaden?

Geplaatst:
comment_813919
nou, omdat ik een downgrader had gedownload ( ik wist eerst niet wat t was) en toen ik hem gebruikte had ik v1.0.

maar ik weet niet hoe ik t terug moet doen :S

Je doet door simpelweg San Andreas opnieuw te instaleren. Je savegames blijven bewaard, alleen je mods verdwijnen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.