Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813103 beste mensen ik heb al een paar maanden dat garage probleem kan iemand voor mij miss met die trainer een savegame 2.0 voor sa een onverwoestbaren slamvan er in zetten en naar mij stuuren plz met vriendelijke groet koen en miss ook een zwarte onverwoestbaren burritto onverwoestbaar (BP,FP,EP,DP en KP Proof) Bewerkt: 3 november 200717 jaren door KoenKucharek
Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813115 Ik zal de savegame zo posten Ik heb een New Game moeten starten want ik had geen savegame van V2. Ik heb bij the Jonhson House gesaved, daar staan ook de voertuigen. Als je een 100% savegame wilt met de voertuigen wil ik het wel doen Bewerkt: 3 november 200717 jaren door ..::GhostRider::..
Geplaatst: 3 november 200717 jaren Auteur comment_813130 oke heeel heeeeeeeeel heel heel erg bedankt man 3 hoeraatjes Ik zal de savegame zo posten Ik heb een New Game moeten starten want ik had geen savegame van V2. Ik heb bij the Jonhson House gesaved, daar staan ook de voertuigen. Als je een 100% savegame wilt met de voertuigen wil ik het wel doen o nee hoor dat hoeft niet maar tog bedankt Bewerkt: 3 november 200717 jaren door Bling Dubbelpost samengevoegd.
beste mensen ik heb al een paar maanden dat garage probleem kan iemand voor mij miss met die trainer een savegame 2.0 voor sa een onverwoestbaren slamvan er in zetten en naar mij stuuren plz
met vriendelijke groet koen
en miss ook een zwarte onverwoestbaren burritto
onverwoestbaar (BP,FP,EP,DP en KP Proof)
Bewerkt: door KoenKucharek