Jump to content
Geplaatst:
comment_813169

iemand heeft mijn forum gesaboteerd

hij heet op mijn forum SuperBad

en nu staat er:

IBForums Bericht

Sorry, dit ging fout. Als je er niet zeker van bent hoe je een functie moet gebruiken, of weet niet waarom je deze fout krijgt, kijk dan in de help documentatie.

De fout is:

Sorry, je mag dit forum niet gebruiken

Je bent niet ingelogd, je kan je hieronder inloggen

Je gebruikersnaam

Je gebruikers wachtwoord

Bruikbare links

Wachtwoord vergeten?

Registreer een nieuw account

Onze help documentatie

Contact opnemen met de administrator

Ga Terug

ik kan nog wel in ACP dus weet iemand wat ik moet doen

Bewerkt: door bramboy

Featured Replies

Geplaatst:
comment_825526
Je bedoelt: PHPBB 3.0 RC of wat dan ook. Ik heb hem zelf ook en hij is erg goed het komt in de buurt van de ipb forums hoor. Alleen de Permissies instellen is nogal verwarrend maar andersd is het een heel goed forum!

Alleen je moet een host hebben als je zonder reclame wilt en een betaalde mischien.

Maar PHPBB is wel veiliger!

Ik lees net op PHPBB.nl dat PHPBB 3.0 RC7 nog niet stabiel is. Dus dan is hij ook nog niet goed beveiligd, of niet ? :D

Geplaatst:
comment_825584
Je bedoelt: PHPBB 3.0 RC of wat dan ook. Ik heb hem zelf ook en hij is erg goed het komt in de buurt van de ipb forums hoor. Alleen de Permissies instellen is nogal verwarrend maar andersd is het een heel goed forum!

Alleen je moet een host hebben als je zonder reclame wilt en een betaalde mischien.

Maar PHPBB is wel veiliger!

Ik lees net op PHPBB.nl dat PHPBB 3.0 RC7 nog niet stabiel is. Dus dan is hij ook nog niet goed beveiligd, of niet ? :D

Ja daar heb je wel een punt moet ik toegeven :D .

Maar laten we het houden dat ik de PHPBB serie bedoel. Het bese is PHPBB 2.0.22 zoals Woetsha al zegt. Maar als je 2.0.22 neemt moet je weer een heel stuk converteren en dat gaat soms fout...maarja

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.