Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_813210

Je moet vliegen tot het mapje klein word. Dan kan je stoppen en als het goed is, krijg je dan wat je wilt :)

Was je nog net eerder MartyCeha :(

Bewerkt: door Badjas

Geplaatst:
comment_813564
wat is de ''terretrium glitch''?

Dat is een glitch waarmee de ganggebieden kunnen verschuiven. Hoe en wat precies is mij allemaal nog wat onduidelijk, maar het schijnt zo te zijn dat de gebieden gaan 'schuiven' als je met een vliegtuig een willekeurige windrichting in vliegt. Zo verschijnen er dan gebieden in bijvoorbeeld delen van Desert, of in Bayside Marina. Of de glitch daadwerkelijk werkt weet ik niet, dit zul je zelf uit moeten proberen. :)

Geplaatst:
comment_814147

Er zijn twee manieren die enigszins op elkaar lijken, maar toch een groot verschil hebben:

1.Cheaten

Doe de cheat 'rekruteer iedereen'. Maakt niet uit of je RocketLauncher of met Pistool doet.

Rekruteer een aantal Ballas of andere gang members in een gebied waar ze wel zitten. Stap in een auto met ze en rijdt naar het gebied dat je wil veroveren. Laat ze 'vrij' en deactiveer de cheat. Vermoord ze. Je moet hiervoor minimaal drie gangmenbers recruteren.

2.Zonder te cheaten

-Het is flink wat moeilijker, maar het kan ook. Uit een gebied waar ze wel zitten, de gangmenbers mee lokken. Het is een eind lopen, maar als je echt niet wil cheaten is dit je oplossing ;)

-De gang menbers uit hun auto's schieten (er zijn niet veel auto's, dus dit is gewoon mazzel of er eentje komt)

De reden waarom er geen gangmenbers zijn is omdat er geen trottoirs zijn. Daar spawnen voetgangers op.

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_814151

Maar als ik bijvoorbeeld in een klein dorpje ten noorden van 'the desert' loop, zie ik ook geen gangmembers :?

Alvast bedankt MartyCeha, maar ik doe het zonder cheats :engel:

EDIT: Ok, bedankt MartyCeha! Ben ik weer een tijdje bezig :puh:

Bewerkt: door Pitbull

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.