Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813222 Type: plaatjes Stijl: gtaf car forum Grootte: 500x150 pixels Afbeelding: Tekst: als het kan molenaar weg en daar in de plaats GTAF Car Forum iets naar onderen www.gtafcar.ipbfree.com Rand: - Kleuren: zoals plaatje Render (optioneel): - Extra (optioneel): alleen de auto de rest weg bij voorbat dank Bewerkt: 3 november 200717 jaren door bramboy
Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813273 Ik wil het wel eventjes proberen. Aangezien ik het lettertype moet smudgen zitten er daar niet zo heel veel schaduwen. Kijk maar wat je er van vindt. Maar moet er een background zijn?
Geplaatst: 3 november 200717 jaren Auteur comment_813300 Ik wil het wel eventjes proberen. Aangezien ik het lettertype moet smudgen zitten er daar niet zo heel veel schaduwen. Kijk maar wat je er van vindt. Maar moet er een background zijn? background maakt niet uit doe maar wat
Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813309 ziet er al mooi uit maar wat heeft dit met gta te maken/./???
Geplaatst: 3 november 200717 jaren Auteur comment_813337 ziet er al mooi uitmaar wat heeft dit met gta te maken/./??? het word het logo van mijn forum
Geplaatst: 5 november 200717 jaren Auteur comment_815277 sorry voor dubbel post Maar het is voltooit heb hem via PB ontvangen nog bedankt Youp!!
Type: plaatjes
Stijl: gtaf car forum
Grootte: 500x150 pixels
Afbeelding:
Tekst: als het kan molenaar weg en daar in de plaats GTAF Car Forum
iets naar onderen www.gtafcar.ipbfree.com
Rand: -
Kleuren: zoals plaatje
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): alleen de auto de rest weg
bij voorbat dank
Bewerkt: door bramboy