Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813258 Hallo, het is me in 2 minuten gelukt om een mta server te maken (ik heb al 4 visits tegelijk) Maar hoe maak ik mezelf admin? en wat zijn de admin commands?
Geplaatst: 3 november 200717 jaren Auteur comment_813430 Lama het is al gelukt met de standaard admin script, nu zoek ik alleen nog een /next map script
Geplaatst: 6 november 200717 jaren comment_815675 Lama het is al gelukt met de standaard admin script, nu zoek ik alleen nog een /next map script Bedoel je het command /vote map? Dat kan je inschakelen in mtaserver.conf als je wil dat er geen map gekozen wordt dan kan je /vote map uitschakelen in het configuratie bestand en ook de mogelijkheid te stemmen op een volgende map uitschakelen. Als het dat niet is graag wat meer uitleg, ik speel al 1 jaar en een paar maand MTA heb mijn eigen clan met een 14 tal goede spelers en ik zou begot niet weten wat je bedoelt met /next map Bewerkt: 6 november 200717 jaren door Argon
Geplaatst: 16 januari 200817 jaren comment_867894 kan ik admin worden?? als het op mta 0.5 is voor vc dan kan het plz plz plz mag het???????????????
Geplaatst: 19 januari 200817 jaren comment_869737 Typ bij de zoekfunctie van wikigta MTA in. Je krijgt nu een pagina waar een heleboel admin commands bij staan.
Geplaatst: 11 juli 200915 jaren comment_1410676 Lama het is al gelukt met de standaard admin script, nu zoek ik alleen nog een /next map script Hoi, het lukt mij niet om admin te worden kan jij helpen? Kan je het berichtje zettin in hier neerzetten plz das makkelijk voor iedereen
Hallo, het is me in 2 minuten gelukt om een mta server te maken (ik heb al 4 visits tegelijk)
Maar hoe maak ik mezelf admin? en wat zijn de admin commands?