Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813549 Ik heb zon Tune ding gedownload dat je dinge moet veranderen en dan verander je de uiterlijk van de auto tuned en nu heb ik de files veranderd en nu krijg ik een fout raport tijden lade van je savegame..
Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813551 kan zijn dat het een corrupte file is heb je van die auto een back-up gemaakt zoja gebruik hem dan en probeer dan nog is.
Geplaatst: 3 november 200717 jaren Auteur comment_813572 kan zijn dat het een corrupte file is heb je van die auto een back-up gemaakt zoja gebruik hem dan en probeer dan nog is. dat is het ik heb geen backup
Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813634 tja dan zit er niks anders op dan het opnieuw te installeren....
Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813736 maar je kan ook een aanvraag plaatsen voor de back-up van blista compact zoals ik eens heb gdn voor de stuntplane
Geplaatst: 3 november 200717 jaren Auteur comment_813775 maar je kan ook een aanvraag plaatsen voor de back-up van blista compact zoals ik eens heb gdn voor de stuntplane nu heb ik em op nieuw geinstaleerd en nu zegt ie : Wrong CD inserted please insert CD/DVD Opnieuw Anuleren maar ik heb goeie cd
Ik heb zon Tune ding gedownload dat je dinge moet veranderen
en dan verander je de uiterlijk van de auto tuned
en nu heb ik de files veranderd en nu krijg ik een fout raport tijden lade van je savegame..