Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813617 Als ik een persoonlijke foto wil invoegen zegt mijn ipb de admin heeft jouw deze rechten niet gegeven ofzo wat moet ik hier aan doen
Geplaatst: 4 november 200717 jaren comment_813900 Dit moet je per ledengroep apart in het Admin Control Panel instellen. Log in in je ACP en ga naar Manage User Groups. Klik op Edit group, bijvoorbeeld achter de administrators, en voer bij de vijfde optie het maximaal aantal kB en de maximale afmetingen voor de persoonlijke foto (personal photo in het Engels). Als je niks invult, kan er door die groep geen persoonlijke foto geüpload worden. Dat geldt hetzelfde voor de optie daarboven. Als je daar niets invult, kan een groep geen bijlagen uploaden. Succes!
Geplaatst: 4 november 200717 jaren Auteur comment_813925 Dit moet je per ledengroep apart in het Admin Control Panel instellen. Log in in je ACP en ga naar Manage User Groups. Klik op Edit group, bijvoorbeeld achter de administrators, en voer bij de vijfde optie het maximaal aantal kB en de maximale afmetingen voor de persoonlijke foto (personal photo in het Engels). Als je niks invult, kan er door die groep geen persoonlijke foto geüpload worden. Dat geldt hetzelfde voor de optie daarboven. Als je daar niets invult, kan een groep geen bijlagen uploaden. Succes! oke bedankt
Als ik een persoonlijke foto wil invoegen zegt mijn ipb de admin heeft jouw deze rechten niet gegeven ofzo
wat moet ik hier aan doen