Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813650 Hoekrijg ik gemodden autos overgeplaatst naar me psp me memo heb ik wel op pc aangesloten maar voor rest weet ik niet :O
Geplaatst: 4 november 200717 jaren comment_813894 Hoekrijg ik gemodden autos overgeplaatst naar me psp me memo heb ik wel op pc aangesloten maar voor rest weet ik niet :O Zover ik weet kan je niet modden op je PSP. Je kan alleen savegames overzetten en plaatsen.
Geplaatst: 6 november 200717 jaren comment_815776 Hoekrijg ik gemodden autos overgeplaatst naar me psp me memo heb ik wel op pc aangesloten maar voor rest weet ik niet :O Zover ik weet kan je niet modden op je PSP. Je kan alleen savegames overzetten en plaatsen. Nou dat is niet helemaal waar. Met een simpel programma, genaamd Cheat Device kun je het een en ander uit je GTA halen. Je kunt wel auto's opvoeren, map editen, etc. Voor meer info. check dit topic Succes, Apple-Mac
Hoekrijg ik gemodden autos overgeplaatst naar me psp me memo heb ik wel op pc aangesloten maar voor rest weet ik niet :O