Geplaatst: 3 november 200717 jaren comment_813791 Hallo allemaal Ik heb laatst de Crysis demo gedownload, een prachtige game overigens (al moet ik hem op very low spelen ). Maar ik wouw laatst de Sandbox Editor uitproberen, maar elke keer als ik het eiland laat dan crasht het spel. Kan iemand mij helpen? Dit is mijn PC: Intel Pentium 4 3.0 GHz 1024 MB DDR RAM Sapphire Ati Radeon X1650 Lite Alvast bedankt .
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818271 mssch is dat omdat het een demo is?dat die mode er niet inzit of een fout in de demo
Geplaatst: 10 november 200717 jaren Auteur comment_818683 Uhm... jij weet denk ik nog niet eens wat het allemaal inhoud . De Cryengine 2 Sandbox editor zit inbegrepen bij de demo, op die manier kunnen modders het al een beetje proberen. Maar weet iemand hoe het komt?
Hallo allemaal
Ik heb laatst de Crysis demo gedownload, een prachtige game overigens (al moet ik hem op very low spelen
).
Maar ik wouw laatst de Sandbox Editor uitproberen, maar elke keer als ik het eiland laat dan crasht het spel.
Kan iemand mij helpen? Dit is mijn PC:
Intel Pentium 4 3.0 GHz
1024 MB DDR RAM
Sapphire Ati Radeon X1650 Lite
Alvast bedankt
.