Jump to content
Geplaatst:
comment_76053

Ik had het idee om een topic aan te maken waarin alles komt te staan over de main.scm en de bijzaken ervan.Zodat er niet teveel topics aan dit onderwerp word besteed.Als PatrickW of andere mods het goed vinden.Hier kun je vragen stellen over de Main.scm,opcodes geven en andere dingen.

Postaldude

  • Reacties 147
  • Bezichtigingen 9.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_209609

:bonk::bonk: oh hahahaha _O_:schater::schater:

wat ben ik weer slim bezig:P maar waar kan die pc versie dan krijgen :puh:? :cab::cab::puh::bonk::schater::D

edit

laat maar heb al

Bewerkt: door pietjuh1

Geplaatst:
comment_210467

ik wou ergens een extra hydra neerzetten in sa. dit heb ik in mijn main.scm gezet

(de onderste 2 012b 012c)

014B: $2777 = init_parked_car_generator 432 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 12.8007 angle 90.0

014C: set_parked_car_generator $2777 cars_to_generate_to 0

014B: $PARKED_HYDRA = init_parked_car_generator 520 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2527.2 -1677.1 19.2 angle 90.0

014C: set_parked_car_generator $PARKED_HYDRA cars_to_generate_to 0

012B: $PARKED_HYDRA = init_parked_car_generator 520 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2494,116 -1670,373 13,33595 angle 90.0

012C: set_parked_car_generator $PARKED_HYDRA cars_to_generate_to 101

rood stond er al

blauw bijgezet

maar als ik dan in het spel ga staat hij er niet:S

kan je dan alleen de cordinaten van 014b en 014c veranderen???

Bewerkt: door pietjuh1

Geplaatst:
comment_210494

Zoiets moet je gebruiken:

014B: $satest = init_parked_car_generator #HYDRA -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 12.8007 angle 90.0
014C: set_parked_car_generator $satest cars_to_generate_to 101

Let op de verschillen tussen mijn en jouw code.

Geplaatst:
comment_210563

de verschillen die ik zie zijn 014B: $satest, init_parked_car_generator #HYDRA

$satest

ik heb ut dus anders gedaan maar nu kan ik nie opslaan want dan krijg ik een error dat hij #hydra niet kn vinden in mij ide bestanden dus haal ik dat stuk weg

dan probeer ik het weer opteslaan krijg de volgende error ''parameter 2 not set''

dus verrander ik 014b in 012B. dan lukt het wel om um opteslaan als scm

maar dan zie ik um in het spel niet uds ik weer naar mijn main.scm kijken

staat er unknown object ofzo op de plaats waar ik mijnhydra had staan.

dus het werkt nog steeds niet:S:S

ik hoop dat je het begrijpt:P :cab::cab:

Geplaatst:
comment_213113
:? Hoe verander ik snel een main.txt naar een main.scm, dus van .txt bestand naar het juiste bestand

Compile gewoon je main.txt in mission builder.

Bewerkt: door sbn

Geplaatst:
comment_214933

"unpinned", want dit hele forum gaat nu over SCM modding..

"op slot", want anders blijven mensen hier vragen in stellen, die beter gewoon in een eigen topic kunnen worden gesteld.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.