Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_76053

Ik had het idee om een topic aan te maken waarin alles komt te staan over de main.scm en de bijzaken ervan.Zodat er niet teveel topics aan dit onderwerp word besteed.Als PatrickW of andere mods het goed vinden.Hier kun je vragen stellen over de Main.scm,opcodes geven en andere dingen.

Postaldude

• Reacties 147
  • Bezichtigingen 9.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_199274
ik heb de "damaged" scm file bijgehouden voor degene die ze willen hebben, maar ik zelf denk dat er een klein foutje staat in de tutorial ivm labelnamen xD

Post eens die lijnen die je gemaakt hebt en zet ze tussen de code haakjes, mischien zien wij iets wat er fout is?

Ik heb een probleem want ik plaats 2 motors maar als ik naar het spel ga dan zie ik ze niet :?

014B: $mo9 = init_parked_car_generator #PCJ600  -1  -1  1 alarm  0 door_lock  0  0  10000 at -341.649 -520.363 11.791 angle 90.0
014C: set_parked_car_generator $mo9 cars_to_generate_to 101
014B: $m10 = init_parked_car_generator #SANCHEZ  -1  -1  1 alarm  0 door_lock  0  0  10000 at -335.811 -520.458 11.791 angle 90.0
014C: set_parkec_car_generator $m10 cars_to_generate_to 101

Geplaatst:
comment_199822

@marty:

hoeveel car_generators heb je al een je main.scm toegevoegd? Het aantal wat je kunt toevoegen is namelijk beperkt, daarna werken ze niet meer. Om ze toch aan de gang te krijgen zul je ergens een andere "standaard" car_generator moeten verwijderen.

@pr0pst3r:

Als ik je probleem met die GXT file lees, krijg ik zwaar het vermoeden dat de GXT file nor op "read-only" (alleen lezen) staat. Dit kun je met windows-verkennen bij de eigenschappen van de betreffende files veranderen.

Het beste is trouwens om dit in een keer voor de hele GTA installatie folder te doen..

Geplaatst:
comment_200490
Ja ik weet het zeker want ik heb ze tegelijk met nog 2 andere geplaast en die zie ik wel.

Je hebt mss bij Player Position tool gesave.

En perongeluk de andere gebruikt.(andere cordinaten)

Je moet is kijken naar de andere plaatsen ;)

Anders moet je is een andere cordinaten gebruiken.

Bewerkt: door Synchro

Geplaatst:
comment_200586

Je moet hem iets verhogen, anders zie je hem niet. Dit is per auto verschillend maar je kan het je beter aanwennen om het bij elke wagen te doen. Probeer maar eens. :Y

Geplaatst:
comment_200593
Je moet hem iets verhogen, anders zie je hem niet. Dit is per auto verschillend maar je kan het je beter aanwennen om het bij elke wagen te doen. Probeer maar eens. :Y

Das wel raar want ik heb eerder een PCJ600 geplaatst en die stond er wel en dit is ook een PCJ600 maar ik zal het proberen.

edit: Het werkt niet :(

Bewerkt: door marty

Geplaatst:
comment_202569

Weet iemand met welke code kan je een actor plaatsen die tegen je begint te schieten van zodra je te dicht komt.

edit:

Ik heb deze al deze code, maar telkens als ik vc opstart, geeft hij een unhandled exception

0247: request_model #SWAT
009A: $test = create_actor 4 #SWAT at 139.6 -819.1 10.4 
01CC: actor $test kill_player $PLAYER_CHAR

Weet iemand wat hier fout aan is?

Bewerkt: door Inkkiller

Geplaatst:
comment_202578
hoeveel car_generators heb je al een je main.scm toegevoegd?

7 geloof ik?

7 extra cargenerators komt volgens mij dicht in de buurt van het maximum..

Probeer maar eens een paar bestaande cargenerators weg te halen ( ';;' ervoor zetten, zodat Builder ze slechts als commentaar ziet)

Ik vermoed dat het dat wel werkt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.