Jump to content
Geplaatst:
comment_76053

Ik had het idee om een topic aan te maken waarin alles komt te staan over de main.scm en de bijzaken ervan.Zodat er niet teveel topics aan dit onderwerp word besteed.Als PatrickW of andere mods het goed vinden.Hier kun je vragen stellen over de Main.scm,opcodes geven en andere dingen.

Postaldude

• Reacties 147
  • Bezichtigingen 9.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_204678

Ik ben leren wagens aant plaatsen, maar ik snap stap 2 nie van de tuttorial, waar moet ik die naam zetten, en wat moet er in de naam komen

Geplaatst:
comment_204893

Je mag gelijk welke naam kiezen voor je wapen, maar je moet er wel een dollarteken voorzetten (bv. $mijnwapen). Die naam, die nu een variabele is, zet je net na de opcode (dus 032B: $mijnwapen). Daarna zet je een = en de eigenschappen van het wapen (in de tutorial create_weapon_pickup #M4 15 ammo 60 at -1221 -641.6 11.7).

Geplaatst:
comment_205307
het gaat hier over wagens, maar zo kom ik er wel uit, maar waar staan de al de wagens in de main.scm

oeps, had het mislezen

Geplaatst:
comment_207706

weet iemand de variables van de barmedewerkers, wnkelpersoneel (24-7's)?

Probeer een mod waarmee je winkels kan beroven uit te breiden met deze mogelijkheden. Kan alleen de juiste 'vars' niet vinden.

groet SW

Geplaatst:
comment_207949

Volgens is het

- variable $355 voor de ammunation stores

- variable $356 voor de hardware stores

- variabele $5FC voor de shops (bv. jeweler, pharmacy)

Geplaatst:
comment_208049
Volgens is het

- variable $355 voor de ammunation stores

- variable $356 voor de hardware stores

- variabele $5FC voor de shops (bv. jeweler, pharmacy)

Das zeker voor GTA:VC? Volgens mij is het niet in GTA:SA bekend. Heb ook al geprobeerd te zoeken met deze 'vars' maar komen niet in de buurt... De laatste bestaat geeneens in de main.

Toch bedankt!

Bewerkt: door StormyWeathers

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.