Geplaatst: 4 november 200717 jaren comment_814242 Bestaat er ook een download zodat je een richtertje krijgt, zoals bijvoorbeeld de Xbox en de Playstation, dat je het blijft volgen? Zoja, Waar En Leg het me uit
Geplaatst: 4 november 200717 jaren comment_814245 Richter? Je kan richten met je rechter muisknop. Je kan alleen niet automatisch richten, tenzij je daarvoor speciaal een controller aanschaft...
Geplaatst: 4 november 200717 jaren Auteur comment_814250 Richter? Je kan richten met je rechter muisknop. Je kan alleen niet automatisch richten, tenzij je daarvoor speciaal een controller aanschaft... Oke, dan houd het op Zet er maar een slotje op >>> Door Dutchy3010: Zie dit...<<<
Geplaatst: 4 november 200717 jaren comment_814253 Een automatische richter is er wel degelijk, dit valt in te stellen bij de opties. Je moet bij de controller opties kijken en dan de optie 'Keyboard' omzetten naar 'Joypad'. Ik weet niet helemaal zeker waar je deze vind. Als je vervolgens richt met RMB zal hij automatisch een persoon aankijken en net zo lang volgen tot hij buiten een bepaalde afstand is.
Geplaatst: 4 november 200717 jaren comment_814711 Nadeel van deze instelling zonder een gamepad te gebruiken is de beperkte sturing van het camerastandpunt, dit kan zelfs zo belemmerend zijn dat je dit snel ongedaan zou willen maken. Voor een paar euri's heb je al een gamepad met twee analoge sticks waarmee je dus kan richten zoals op een console.
Bestaat er ook een download zodat je een richtertje krijgt, zoals bijvoorbeeld de Xbox en de Playstation, dat je het blijft volgen?
Zoja, Waar
En
Leg het me uit