April 7, 200421 yr Zet hier je stemmen neer van boten, ik stem natuurlijk op de speeder!! Speedboot! Wat zijn de boten? Reefer: Normale boot Predator: Politie boot Speeder: Speedboot Ghost: Geheime blauwe boot, vind je in Rays missie (lijkt op de politieboot) Waar vind je ze? Bij asuka in staunton island en in shoreside aan het einde van het vliegveld!
April 7, 200421 yr Hee 8-Ball je kun zelf ook stemmen maar volgens de pol heb je, nog, niet gestemd. er stond na da ik gestemd heb "1 stem"
April 7, 200421 yr zoEM!zoEM! hier komt v00 ik speel geen GTA3 Dus geen van allemaal .. maar die ghosT lijkt me wel co0L!
April 14, 200421 yr ik zou niet weten waar ik op heb gestemp want ik vaar nooit dus ik weet niet wat die boten zij. :rolleyes:
July 6, 200421 yr Ik heb de Ghost nooit gezien, dus ik ken alleen de rest. Dan stem ik op de Speeder.
August 23, 200421 yr Author maar de gta3 boten vind ik niej egt leuk ja he? Die bewwegen helemaal in het water! :blink: :huh: Maar ik vind ze wel mooi! B) Maar er zijn te weinig boten! :ph34r:
August 29, 200421 yr vind de gta 3 boten niet intressant. Maar in VC vond ik de coastguard het beste.
Zet hier je stemmen neer van boten, ik stem natuurlijk op de speeder!! Speedboot!
Wat zijn de boten?
Reefer: Normale boot
Predator: Politie boot
Speeder: Speedboot
Ghost: Geheime blauwe boot, vind je in Rays missie (lijkt op de politieboot)
Waar vind je ze? Bij asuka in staunton island en in shoreside aan het einde van het vliegveld!