Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ik zoek een server hosting en een paar active mensen die admin willen worden.

Zoals de titel luidt : Ik zoek een server hosting en een paar active mensen die admin willen worden.

Graag waar je met pay pal kan betalen.

En ik zoek mensen die admin willen worden.

PM als je admin wil worden en post als je een hosting weet ;)

Het is btw voor MTA : SA

Edited by T-Designz

Featured Replies

• Author

Sorry voor DP maar volgensmij heb ik al een hosting gevonden.

Nu nog de admins ... :dans:

>>> Door RTS: Geen wervingsactie a.u.b.<<<

www.gservers.com, misschien dat die goedkoper uitkomt. Dit is volgens mij een van de bekendste hosts voor MTA.

Tevens zou ik je niet aanraden om hier admins te sprokelen. Je kijkt beter naar mensen die vaak in je server komen en je het waard lijken om de taak van admin te vervullen en die daar ook de mogelijkheid toe hebben (een beetje vriendelijk zijn, niet noob doen, onjuist handelen ten opzichte van anderen,...) als je nu hier iemand admin maakt kan het evengoed iemand zijn die nooit op je server komt of er geen zak voor doed en zijn passwoord aan iedereen verteld. :Y

• Author

www.gservers.com, misschien dat die goedkoper uitkomt. Dit is volgens mij een van de bekendste hosts voor MTA.

Tevens zou ik je niet aanraden om hier admins te sprokelen. Je kijkt beter naar mensen die vaak in je server komen en je het waard lijken om de taak van admin te vervullen en die daar ook de mogelijkheid toe hebben (een beetje vriendelijk zijn, niet noob doen, onjuist handelen ten opzichte van anderen,...) als je nu hier iemand admin maakt kan het evengoed iemand zijn die nooit op je server komt of er geen zak voor doed en zijn passwoord aan iedereen verteld. :Y

Ty voor de site. maar hij komt bij gamco uit.

En je hebt wel gelijk met dat. Ik zal liever iemand die vaak in de server komt admin maken ;)

tyvm

EDIT : ik heb het het is .nl toch ?

Edited by T-Designz

Ja inderdaad stomme fout van me :N Ik was vergeten de link te checken wat ik normaal wel doe :7 Maar je hebt het toch gevonden. :Y Trouwens nog een kleine "tip" je kan ook via de remote admin je server in de gaten houden op mensen die schelden etc. En daar kan je ook bannen, kicken, ... dus dat is misschien ook handig als je weinig admins hebt.

• Author
Ja inderdaad stomme fout van me :N Ik was vergeten de link te checken wat ik normaal wel doe :7 Maar je hebt het toch gevonden. :Y Trouwens nog een kleine "tip" je kan ook via de remote admin je server in de gaten houden op mensen die schelden etc. En daar kan je ook bannen, kicken, ... dus dat is misschien ook handig als je weinig admins hebt.

Lol ik zie dat je in UG zit.

Die server is wel leuk.

Maar heb ik een speciale script nodig voor die commands enzo en voor stats?