Geplaatst: 5 november 200717 jaren comment_815311 Iemand van ons elftal van voetbal zei tegen of ik 2 Moons wilde gaan spelen. Ik wist eerst niet wat het was. Nou dus ik wilde vragen of iemand het ken en misschien info wilde geven. Heb al wel een filmpje gezien en het ziet er leuk uit. Bewerkt: 5 november 200717 jaren door Mister.X
Geplaatst: 5 november 200717 jaren comment_815329 Je flimpje is 'not longer available'. ik kan m dus niet zien
Geplaatst: 5 november 200717 jaren Auteur comment_815349 Je flimpje is 'not longer available'. ik kan m dus niet zien Deze wel dan?
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818967 Ik ken het niet, ik heb juist een vraag: is dat een spel dat je moet kopen en dan activeren of is het gewoon op een site ??
Geplaatst: 10 november 200717 jaren Auteur comment_818974 Ik ken het niet, ik heb juist een vraag: is dat een spel dat je moet kopen en dan activeren of is het gewoon op een site ?? Je kun het gewoon downloaden van de site. Het is gratis. ze hebben 2 servers! Dit is de enigste wat ik weet!
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818998 Ik ken het niet, ik heb juist een vraag: is dat een spel dat je moet kopen en dan activeren of is het gewoon op een site ?? Je kun het gewoon downloaden van de site. Het is gratis. ze hebben 2 servers! Dit is de enigste wat ik weet! Kun je mij de link van de download geven dan ga ik voo je op onderzoek uit
Iemand van ons elftal van voetbal zei tegen of ik 2 Moons wilde gaan spelen. Ik wist eerst niet wat het was. Nou dus ik wilde vragen of iemand het ken en misschien info wilde geven.
Heb al wel een filmpje gezien en het ziet er leuk uit.
Bewerkt: door Mister.X