Geplaatst: 6 november 200717 jaren comment_815864 Hallo, ik heb op een andere website bestandjes gedownload voor gta vice city.een stuk of 3. Alleen ik heb ze opgeslagen, maar hoe moet ik ze openen of iets anders raars mee doen zodat het terecht komt in het spel? alvast bedankt!
Geplaatst: 6 november 200717 jaren comment_815869 Allereerst save of plak je je bestand in de map waar hij moet komen (staat meestal bij de 'read me'). Daarna moet je met de rechtermuisknop op het bestand klikken. Dan op 'hier uitpakken' dan kan je aan je bestanden geraken. Bewerkt: 6 november 200717 jaren door Grove4L
Geplaatst: 6 november 200717 jaren Auteur comment_815899 Ik denk niet dat ik het al helemaal snap, kijk maar naar screen: Weet iemand waarik klikken moet?
Geplaatst: 6 november 200717 jaren comment_815918 Je moet op 'extract files' klikken, en dan een map kiezen waar jij de bestanden in wilt staan. Je kunt misschien een nieuwe map maken, da's wel handig. Verder volg je gewoon de Readme
Hallo, ik heb op een andere website bestandjes gedownload voor gta vice city.een stuk of 3. Alleen ik heb ze opgeslagen, maar hoe moet ik ze openen of iets anders raars mee doen zodat het terecht komt in het spel?
alvast bedankt!