Geplaatst: 7 november 200717 jaren comment_816307 ik heb fifa 08 gekocht maar ik zie op veel sites dat je bij speel als prof / Be a pro een hele wedstrijd als keeper kan spelen. maar weet iemand ook hoe dat moet.
Geplaatst: 7 november 200717 jaren comment_816311 als het goed is kan je via het hoofdmenu dat kiezen. de spel modes be a pro. dan moet je een mannetje kiezen of aanmaken, en kan je dus ook met de kieper van je favorite ploeg spelen.
Geplaatst: 7 november 200717 jaren Auteur comment_816450 Bij mij kan dat niet THX voor de snelle reactie Bewerkt: 7 november 200717 jaren door osmgek11
Geplaatst: 8 november 200717 jaren comment_817086 als het goed is kan je via het hoofdmenu dat kiezen. de spel modes be a pro. dan moet je een mannetje kiezen of aanmaken, en kan je dus ook met de kieper van je favorite ploeg spelen. Huh? Dit klopt niet. Als je het niet weet zeg dan niks. Je kan dit niet met Be a Pro. Wel als je een wedstrijd bezig bent en je verdedigers zijn te langzaam dan kun je eigen keeper besturen door op een knop te drukken. (ligt er aan welke console). Je kan ook de laatste 5 minuten de keeper meenemen als je een corner hebt. Voor meer info kijk in het FIFA08-topic
Geplaatst: 11 december 200717 jaren comment_840812 Je moet gaan naar de optie zonnespel en dan de linie van de keeper selecteren.
Geplaatst: 27 december 200717 jaren comment_851027 voor zover ik weet kan je niet keeper zijn als je als team speelt of be a pro bij team kan het wel maar je moet dan met je hele team dus is het niet handig als je de hele tijd met keeper gaat
ik heb fifa 08 gekocht maar ik zie op veel sites dat je bij speel als prof / Be a pro een hele wedstrijd als keeper kan spelen. maar weet iemand ook hoe dat moet.