Jump to content
Geplaatst:
comment_817963

Hitman The Movie

Hitman is een game dat gaat over een kale huurmoordenaar.

Zijn codenaam is nr.47

Er zijn 4 verschillende games uitgekomen de laatste was: Blood Money

Eind 2007 komt er een film uit van Hitman.

Hier de trailer:

Ik ben erg benieuwd naar deze film!

Omdat ik de spellen echt super vind zal de film ongetwijfeld ook super zijn!

Al snel zal ik naar de bioscoop gaan om hem te kunnen kijken :Y

Greetz,

GrandTheftTwanO

Featured Replies

Geplaatst:
comment_818062

Is dit misschien de eerste keer dat ze een film maken van een spel in plaats van andersom? Het valt me namelijk op dat dit de eerste keer is dat ik dat hoor.

Geplaatst:
comment_818254
hij lijkt egt niet op de hitman uit de game :duh:

nee dat ljkt me logichs :7

vedder vind ik de spellen leuk maar ben geen superfan dus zal de film niet in de bios zien ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_826814
Meestal floppen films die gebaseerd zijn op spellen. Dus ik ga 'm helaas niet kijken :N

Je zegt: meestal dus niet alltijd..

Je kan toch een gok wagen om hem te gaan kijken ^_^

Geplaatst:
comment_826822
Meestal floppen films die gebaseerd zijn op spellen. Dus ik ga 'm helaas niet kijken :N

Haha jaaaaa oké ^_^ Maar dan wacht ik liever op de DVD voordat ik strax een tientje heb verspild! ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_826933

Haha jaaaaa oké ^_^ Maar dan wacht ik liever op de DVD voordat ik strax een tientje heb verspild! ;)

dagobert_1.jpg:puh:

Geplaatst:
comment_827071

Alle spellen van de Hitman serie heb ik uitgespeeld, eerste en laatste deel vind ik gruwelijk goed. Deze serie vind ik echt geweldig.

De trailer ziet er goed uit. met het pak ziet Timothy Olyphant er redelijk uit als Agent 47.

Ik weet niet of het een goede film gaat worden, of hij zo goed wordt als ik de serie vindt. Agent 47 heeft (bijna) geen emoties en wordt ook niet verliefd, in een film is dit meestal wel het geval. Dit gebeurd vaak omdat regisseurs daar een verhaal omheen bouwen en dat het grote publiek aantrekt. Ik hoop echter dat dit nieg gebeurd en dat er rekening wordt gehouden met de gamers.

Ook wil ik dat het niet een gesloten einde wordt: Dat is in de spellen ook niet zo.

Het afstandelijke, en dat je alles zelf uit moet zoeken, emotieloos vind ik mooi aan de spellen, hoop van harte dat dat ook zo is bij de film, die ik zeker ga kijken.

Geplaatst:
comment_827079

Ik vind dat juist zo typisch, een meedogeloze huurmoordenaar of ander soort personage die geen emoties laat zien. Dat concept heb ik nu wel vaak genoeg gezien.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_833544

*bump*

Ik zal zeker gaan kijken.Ze zeggen ook dat er een Halo 3 film komt..

Maar in de film is Agent 47 een weeskind metharde opvoeding,in de game was hij toch een geexpirimenteerde kloon?

Geplaatst:
comment_833550

Er gaan geruchten dat er een Halo film gemaakt wordt, niet een Halo 3 film. Echter is de film voor onbepaalde tijd uitgesteld, dus of die er komt weet ik niet.

Over Hitman, ik heb de film gezien, en ben niet echt onder de indruk. Er is een actie, maar de film is niet meeslepend.

Lees vanavond OWN voor een uitgebreide review.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.