Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818310 hoe kan je je eigen player model maken? (dan bedoel ik geen skin..)
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818314 hoe kan je je eigen player model maken?(dan bedoel ik geen skin..) ik zou het niet weeten maar volgens mij is het gewoon playa1 of een anderen de txd en dff er uit halen en weizigen openen met paint ofzo en dan kan je jeeigen player model maken geloof ik maar dff moet ook volgens mij Bewerkt: 10 november 200717 jaren door KoenKucharek
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818323 Met 3DS Max of Zmoddeler kan je volgens mij wel eigen player models maken, maar die moet je dan ook een soort skelet geven om ze te kunnen laten bewegen en dat is erg moeilijk. Greetz
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818325 Met 3DS Max of Zmoddeler kan je volgens mij wel eigen player models maken, maar die moet je dan ook een soort skelet geven om ze te kunnen laten bewegen en dat is erg moeilijk.Greetz dat is dan tock voor dff of ook de txd?
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818596 Met 3DS Max of Zmoddeler kan je volgens mij wel eigen player models maken, maar die moet je dan ook een soort skelet geven om ze te kunnen laten bewegen en dat is erg moeilijk.Greetz Nee, Player Characters zijn unsupported voor Zmodeler. Dat wil zeggen dat player models niet worden ondersteund in Zmodeler. Je kan wel een player importeren maar je krijgt een fout melding. En als je toch gaat exporteren, is de kans groot dat het voor een crash zorgt of dat het onzichtbaar is.
Geplaatst: 10 november 200717 jaren Auteur comment_818758 okey kan het iets duidelijker? is er geen tutorail?
hoe kan je je eigen player model maken?
(dan bedoel ik geen skin..)