Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ik heb bijna een mod geinstalleerd, maar ik mis een bestandje!........

Heel gek..

Dit moet ik doen

De handling.

Open je handling.cfg met Kladblok.

Dat ligt standaard in:

C:/Program Files/Rockstargames/GTA San Andreas/data

Maar die staat er niet, wel het mapje data, maar geen handling.cfg of iets anders in een kladblok

Featured Replies

Ah, dat kan kloppen. Je hebt het bestandje wel, maak je je daar maar niet druk over. Maar Kladblok leest, als je bestandjes wilt openen, alleen tekstbestanden (.txt), tenzij je dit verandert. Dat kun je vrij simpel doen. Bij het 'Openen-venstertje' zul je onderin twee vakjes zien, een balkje waar je een naam in kunt tikken, en een balkje met een snelmenu. Klik het snelmenu aan en klik dan op 'Alle bestanden'. Dan kun je de Handling.cfg ook zien. :Y

• Author
Ah, dat kan kloppen. Je hebt het bestandje wel, maak je je daar maar niet druk over. Maar Kladblok leest, als je bestandjes wilt openen, alleen tekstbestanden (.txt), tenzij je dit verandert. Dat kun je vrij simpel doen. Bij het 'Openen-venstertje' zul je onderin twee vakjes zien, een balkje waar je een naam in kunt tikken, en een balkje met een snelmenu. Klik het snelmenu aan en klik dan op 'Alle bestanden'. Dan kun je de Handling.cfg ook zien. :Y

Eehmm. ik ga nu iets doms vertellen,, k heb net een nieuwe computer met vista, en ik weet niet hoe dat werkt :ch:

Ter verduideleking heb ik even wat screens voor je gemaakt. :) Als je kladblok opent, zul je eerst simpelweg een leeg vak zien. Klik op Bestand linksbovenin en dan op Openen. Je krijgt een venster te zien, waar je bestanden kunt openen. Ga naar je Data-map in je San Andreas folder. Je zult de volgende bestanden ziet staan, in dit venster:

pic1jb4.png

Onderin zie je twee balkjes, het gaat om deze 2:

pic2om9.png

De onderste kun je veranderen. Verander hem naar 'Alle bestanden' door erop te klikken en dan de juiste te nemen. Er zijn maar 2 mogelijkheden, dus zo moeilijk is het niet.

Heb je dat gedaan, zie je dit:

pic3gj6.png

Je zult zien dat 'Handling.cfg' nu zichtbaar is en dus kunt openen.