Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818410 Ik heb nu San Andreas,maar ik heb geen userfilemap... Van wie zou ik deze map mogen hebben? Oja nog iets vaags: ik heb wel een savelot in gebruik... Bewerkt: 10 november 200717 jaren door Harwood Butcher
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818430 Je weet dat die map in Mijn Documenten staat, toch? Daar moet hij dan wel staan. Of je moet SA/PC zo ingesteld hebben dat die map ergens anders staat. Anders kan je namelijk geen savegame hebben.
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818450 Dit was ook wel eens bij mij overkomen. Het handigste is dat als je je User Files wilt vinden, eerst de eerste missie 'Big Smoke'te doen, daarna als de missie gelukt is saven en dan kan je je User Files vinden in 'Mijn Documenten'.
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818453 Anders maak je hem gewoon aan. Maap de map 'GTA San Andreas User Files' in Mijn Documenten. Maak er nog een map in genaamd 'User Tracks'. Daarna nog een map genaamd 'Gallery'. Je savegames komen er wel zodra je saved, en gta_sa.set komt ook wel vanzelf. Dan moet je nog de volgende bestandjes eraan toevoegen (zie bijlage). Dan ben je klaar. Je SA ook opnieuw installeren.
Geplaatst: 10 november 200717 jaren Auteur comment_818454 Je weet dat die map in Mijn Documenten staat, toch? Daar moet hij dan wel staan. Of je moet SA/PC zo ingesteld hebben dat die map ergens anders staat. Anders kan je namelijk geen savegame hebben. Daar staat ie niet,en ik heb ook de zoek-functie in windows gebruikt,alleen vice city gevonden... Dit was ook wel eens bij mij overkomen. Het handigste is dat als je je User Files wilt vinden, eerst de eerste missie 'Big Smoke'te doen, daarna als de missie gelukt is saven en dan kan je je User Files vinden in 'Mijn Documenten'. Die heb ik gedaan, en gesaved natuurlijk, maargeen map.
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818458 Je kan hem natuurlijk weer opnieuw instaleren en dan gewoon kijken waar je de map plaatst, het handigste is gewoon in 'Mijn Documenten'
Geplaatst: 10 november 200717 jaren comment_818525 Als je Windows Vista gebruikt moet je in de map ´Documenten´ kijken (dus zonder ´Mijn´ ervoor).
Geplaatst: 10 november 200717 jaren Auteur comment_818558 Dit was ook wel eens bij mij overkomen. Het handigste is dat als je je User Files wilt vinden, eerst de eerste missie 'Big Smoke'te doen, daarna als de missie gelukt is saven en dan kan je je User Files vinden in 'Mijn Documenten'. Gebruik ik niet Gebruik Windows XP profversion Op deze computer Mac OS X 10.4 Marty, het werkt niet EDIT: het is trouwens V1 Bewerkt: 10 november 200717 jaren door Harwood Butcher
Ik heb nu San Andreas,maar ik heb geen userfilemap...
Van wie zou ik deze map mogen hebben?
Oja nog iets vaags: ik heb wel een savelot in gebruik...
Bewerkt: door Harwood Butcher