Jump to content
Geplaatst:
comment_818428

Hoi mensen

ik wou wel eens weten hoeveel mensen hier aan krachttraining doe

zoja, wat train je? en hoe train je dat?

zelf train ik mijn buikspieren (met crunches), Schouders (weetniet hoe die oefening heet), Borstspieren (opdrukken met armen wijd), en natuurlijk de armen (15 kilo aan 1 arm en dan 50 keer heffen)

Kyl :dans:

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 171.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_820837

Om een mooi gestroomlijnd lichaam te behouden, ga ik elke week gaan zwemmen.

Voor de kracht in men armen, polsen en vingers ga ik elke week gaan muurklimmen, dit doe ik natuurlijk ook omdat ik hou van deze sport.

Verder doe ik om de 2 dagen crunches voor de buikspieren en heb ik gewichten van 5 kilo om de andere spieren wat bij te trainen. Om de 2 dagen omdat het vooral belangrijk is om je spieren 48 uur rust te gunnen.

Geplaatst:
comment_820884

@Hieronder: In boterham boter zit onverzadigd vet.

Om spieren te kweken heb je meer baat met proteïnen (eiwitten) dan met koolhydraten, hoor... Oké, om aan te komen werken koolhydraten wellicht. Maar zoals ik al zei heb je per defenitie geen extra gewicht nodig om spieren te kweken.

Maar wat voor eten raad je me dan aan?? ;)

Geplaatst:
comment_820904
@Hieronder: In boterham boter zit onverzadigd vet.

Om spieren te kweken heb je meer baat met proteïnen (eiwitten) dan met koolhydraten, hoor... Oké, om aan te komen werken koolhydraten wellicht. Maar zoals ik al zei heb je per defenitie geen extra gewicht nodig om spieren te kweken.

Maar wat voor eten raad je me dan aan?? ;)

Eieren

Spaghetti

Pasta's

Kwark!

Turkse yoghurt met 10 % vet

Veel fruit, sla etc.

EIWITSHAKES!! (Dat is dus melk met eiwitpoeder)

Maar als je een ectomorf bent (Dus nogal dun aangelegd, snelle spijvertering etc.) kun je echt alles eten wat je wilt.

Geplaatst:
comment_824938

Ik heb voor een 12 jarige het perfecte dieet. Het EDH dieet. Makkelijk te volgen en ook nog veel goedkoper als andere dieeten. Voor de mensen die het niet weten; EDH staat voor 'eet de helft'.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_825523
is er ook een goeie oefening die echt goed voor de onderkant van de borstspieren werkt?

thx

Kylian

Jazeker! Je kan gewoon bankdrukken, dat is voor de hele borst, maar je kan ook ''decline'' bankdrukken, dus dat je met je benen omhoog ligt. En natuurlijk kun je ook dippen, door je ellebogen naar buiten te houden en zover mogelijk voorover te hangen. Ikzelf doe de Dumbell pull over altijd voor de onderkant bors, maar ik ga denk ik voorlopig even dippen. :tu:

Geplaatst:
comment_825667
is er ook een goeie oefening die echt goed voor de onderkant van de borstspieren werkt?

thx

Kylian

Jazeker! Je kan gewoon bankdrukken, dat is voor de hele borst, maar je kan ook ''decline'' bankdrukken, dus dat je met je benen omhoog ligt. En natuurlijk kun je ook dippen, door je ellebogen naar buiten te houden en zover mogelijk voorover te hangen. Ikzelf doe de Dumbell pull over altijd voor de onderkant bors, maar ik ga denk ik voorlopig even dippen. :tu:

vaktaal ofzo denk ik :puh: maar kunnen het wel nederlans houden en krachttrainigs taal :bier:

Geplaatst:
comment_825698

thx

Kylian

vaktaal ofzo denk ik :puh: maar kunnen het wel nederlans houden en krachttrainigs taal :bier:

Ja, maar voor sommige termen ken ik het Nederlandse woord niet, misschien moet je even googlen dan, want het zijn echt goeie oefeningen. :Y

Geplaatst:
comment_825863
Is het mogelijk om in een half jaar tijd 4 kilo aan te komen?

Want dat is wel mijn doel aangezien ik bij de landmacht wil!!

ZEER ZEKER! ik ben in een half jaar 8 tot 10 kilo aangekomen, dus het is zeker mogelijk!

Veel vreten, denk maar aan 6 maaltijden per dag.

Leuk trouwens, de landmacht, dat wou ik ook doen, behalve dat vechten voor Irak etc. zag ik niet zo zitten :puh:

Ik heb net trouwens weer goed getraind: De benen en de schouders! :tu:

Geplaatst:
comment_825865
Is het mogelijk om in een half jaar tijd 4 kilo aan te komen?

Want dat is wel mijn doel aangezien ik bij de landmacht wil!!

ZEER ZEKER! ik ben in een half jaar 8 tot 10 kilo aangekomen, dus het is zeker mogelijk!

Veel vreten, denk maar aan 6 maaltijden per dag.

Leuk trouwens, de landmacht, dat wou ik ook doen, behalve dat vechten voor Irak etc. zag ik niet zo zitten :puh:

Ik heb net trouwens weer goed getraind: De benen en de schouders! :tu:

EDIT: sorry voor de dubbelpost, ik heb de laatste tijd steeds vaker een floodingscontrole

Bewerkt: door Disturbed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.