Jump to content
Geplaatst:
comment_818428

Hoi mensen

ik wou wel eens weten hoeveel mensen hier aan krachttraining doe

zoja, wat train je? en hoe train je dat?

zelf train ik mijn buikspieren (met crunches), Schouders (weetniet hoe die oefening heet), Borstspieren (opdrukken met armen wijd), en natuurlijk de armen (15 kilo aan 1 arm en dan 50 keer heffen)

Kyl :dans:

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 171.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1455286
Ik doe als ik er zin in heb 10 keer opdrukken en dan nog wat buikspieroefeningen. Maar tegenwoordig vind ik er de motivatie en zin niet meer voor.

En straks heb je gigantische schouders en een kleine chest en kleine biceps XD Dus tsja als je met opdrukken bezig gaat dan raad ik je ook aan om gelijk je hele body te trainen, met alleen opdrukken gaat het niet.

P.S. Met opdrukken pak je je chest wel een beetje.. maar niet echt zo mja extreem laat ik het zo zeggen.

Bewerkt: door Wesley_GTA

Geplaatst:
comment_1460055
Ik doe als ik er zin in heb 10 keer opdrukken en dan nog wat buikspieroefeningen. Maar tegenwoordig vind ik er de motivatie en zin niet meer voor.

En straks heb je gigantische schouders en een kleine chest en kleine biceps XD Dus tsja als je met opdrukken bezig gaat dan raad ik je ook aan om gelijk je hele body te trainen, met alleen opdrukken gaat het niet.

P.S. Met opdrukken pak je je chest wel een beetje.. maar niet echt zo mja extreem laat ik het zo zeggen.

Conventionele push-ups spreken met name de pec. major en pec. minor aan, synergists zijn triceps, rectus abdom. en voorkant delts, in mindere mate biceps. Reusachtige schouders ontwikkelen met opdrukken ???

Sowieso is opdrukken vaak meer uithoudingsvermogen v/d spieren daar er algauw meer dan 20 reps gemaakt worden, dus de weerstand is sowieso niet minimaal 65% van je 1rm.

Geplaatst:
comment_1460568

"Wow, vet cool dat je al die begrippen kent! _O_ " (was dat ongeveer de reactie die je hoopte te krijgen? :7 )

Je mag het voortaan wel gewoon in begrijpelijke taal vertellen ^_^

Ontopic: Ik doe sinds 4 jaar aan krachttraining op de sportschool :Y

Bewerkt: door Silver-Blade

• 5 weken later...
Geplaatst:
comment_1491797
"Wow, vet cool dat je al die begrippen kent! _O_ " (was dat ongeveer de reactie die je hoopte te krijgen? :7 )

Je mag het voortaan wel gewoon in begrijpelijke taal vertellen ^_^

Ontopic: Ik doe sinds 4 jaar aan krachttraining op de sportschool :Y

Welke oefeningen doe je dan zo al?

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_1580952

Dit topic is echt forumnostalgie voor mij. Toen PietjeII nog megalid was. Mooie tijd. Mooie tijd...

Ik heb op een gegeven moment krachttrainen moeten helaas opgeven i.v.m. ondergewicht. Ik mis het nog iedere dag. Het was gewoon echt een dagelijkse bezigheid, een hobby. Om eerlijk te zijn vind ik het n00b gehalte in dit topic momenteel wel erg hoog. :$ Als ik nog eens de tijd heb ga ik op de posts in zoals PietjeII alles aan mij geleerd heeft.

Bewerkt: door Flashingdemon666

Geplaatst:
comment_1581853

Dit topic is echt forumnostalgie voor mij. Toen PietjeII nog megalid was. Mooie tijd. Mooie tijd...

Ik heb op een gegeven moment krachttrainen moeten helaas opgeven i.v.m. ondergewicht. Ik mis het nog iedere dag. Het was gewoon echt een dagelijkse bezigheid, een hobby. Om eerlijk te zijn vind ik het n00b gehalte in dit topic momenteel wel erg hoog. :$ Als ik nog eens de tijd heb ga ik op de posts in zoals PietjeII alles aan mij geleerd heeft.

Hoezo ondergewicht?

Eet je wel voldoende?

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1597204

ik doe eigenlijk niet aan krachttraining soms druk ik mezelf wel eens op maar ik kom nooit verder dan 10x opdrukken :$

verder niks. heeft iemand tips voor mij. ik heb 3 kilo overgewicht ofzo

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1610000

ik doe eigenlijk niet aan krachttraining soms druk ik mezelf wel eens op maar ik kom nooit verder dan 10x opdrukken :$

verder niks. heeft iemand tips voor mij. ik heb 3 kilo overgewicht ofzo

Gezonder eten en beginnen met sporten. Simpel.

Gisteren 65Kg op borst.

Daarna gaan benchen met 55Kg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.