November 10, 200718 yr Ik kan alles normaal opstarten hij doet het perfect , alleen na 10 minuten of een kwartier staat hij stil en hij doet niks meer wie kan me helpen? Alvast bedankt
November 10, 200718 yr - Gebeurt het alleen in sa-mp? of ook bij singleplayer? - Gebeurt het in alle servers?
November 10, 200718 yr Author Single Player doet het wel , Hij doet het alleen bij alle server (dus online) Edited November 11, 200718 yr by cptmick
November 13, 200718 yr Ik heb echt nog nooit van die bug gehoord... Heb je al geprobeert om sa:mp 0.2.2 R2 opnieuw te installeren?
November 15, 200718 yr Author Ik snap hem al Ik heb Window's Vista en als je er met rechtermuisknop op klikt en dan op Uitvoeren als administratot klik dan loopt hij perfect Ik ken wat mensen en die hebben ook problemen met SAMP en hebben ook Vista en die doen precies hetzelfde en hij doet het ook mischien helpt het bij anderen om precies te doen wat ik ook deed
Ik kan alles normaal opstarten hij doet het perfect ,
alleen na 10 minuten of een kwartier staat hij stil en hij doet niks meer wie kan me helpen?
Alvast bedankt