Jump to content

Flying School

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik moet nu die flying school doen, maar het lukt me gewoon niet om door te komen..

zijn er geen cheats ofzo zodat ik deze niet hoeft te doen..?

Geplaatst:
Ik moet nu die flying school doen, maar het lukt me gewoon niet om door te komen..

Die zijn er helaas niet, het moet gedaan worden wil je verder komen in de storyline. Vliegen leer je enkel door te oefenen, en dat is ook mijn advies: blijf oefenen! Lukt het een keer niet, sluit dan GTA af en probeer op een later tijdstip nog eens weer. Wat ik je nog wel aanraad, is even op deze pagina van WikiGTA kijken. Daar vind je over elk onderdeel een beschrijving, misschien dat je daar wat aanhebt. En kun je er echt niet uitkomen, ook niet met de tips van WikiGTA, dan blijft de optie over om hem te laten doen in het savegame-aanvraag forum. Blijf oefenen en veel succes! :tu:

Geplaatst:

Ik heb hier http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33491 dat winrar bestand gedownload, maar waar moet ik het dan plaatsen? Zodat ik doorkan?

Heel erg bedankt alvast :D

Die zijn er helaas niet, het moet gedaan worden wil je verder komen in de storyline. Vliegen leer je enkel door te oefenen, en dat is ook mijn advies: blijf oefenen! Lukt het een keer niet, sluit dan GTA af en probeer op een later tijdstip nog eens weer. Wat ik je nog wel aanraad, is even op deze pagina van WikiGTA kijken. Daar vind je over elk onderdeel een beschrijving, misschien dat je daar wat aanhebt. En kun je er echt niet uitkomen, ook niet met de tips van WikiGTA, dan blijft de optie over om hem te laten doen in het savegame-aanvraag forum. Blijf oefenen en veel succes! :tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nog een tip, ik denk dat je de missie van de Flyscool destroy the targets ook wel moeilijk gaat vinden als je andere ook moeilijk vind

die moet je gewoon over slaan en naar de andere missie gaan, tenminste dat heb ik gedaan en mij is het zo gelukt.

Tijmentje5 :cya:

Geplaatst:

Maar waar zit je dan vast? De moeilijkste is denk ik dat je rondom dat vliegveld moe gaan en moe landen... Maar toch is het makkelijk te doen

Geplaatst:

Het heeft geen zin meer om de topicstarter nu nog tips en vragen over het probleem te geven en stellen, want in zijn laatste post uit dit topic heeft hij al laten weten een savegame uit dit topic te hebben gedownload. Oplossingen bieden heeft dus geen zin meer, want hij is deze missie ondertussen al (door middel van die gedownloade savegame) gepasseerd. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...