Jump to content
Geplaatst:
comment_818950

hallo,

Ik ben o pzoek naar een texture voor 3dsmax 1 aarde texture die op een bol moet aar ik kan niks vinden :(

Ik wil zo mooi moglijk textures

Groetjes kevinsoftware :eten:

EDIT1: Ik heb hem gevonden aleen is het nu niet egt mooi ik wil er zo'n blauwe gloed omheen met wat wolken hoe doe ik dat?

Bewerkt: door kevin software

Featured Replies

Geplaatst:
comment_818968
hallo,

Ik ben o pzoek naar een texture voor 3dsmax 1 aarde texture die op een bol moet aar ik kan niks vinden :(

Wat kunnen we hier nou mee!? Iedereen kan Google Afbeeldingen toch gebruiken? Hoef je alleen nog maar te kijken of er geen copyright op de afbeeldingen zit.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_818972
hallo,

Wat kunnen we hier nou mee!? Iedereen kan Google Afbeeldingen toch gebruiken? Hoef je alleen nog maar te kijken of er geen copyright op de afbeeldingen zit.

Jah had al gevonden aleen ik had al geedit :puh:

aleen nu wil ik er zo'n blauwe gloed omheen met wat wolken hoe doe ik dat?

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_831835

Voeg een lens effect aan je camera toe.

Dat doe je door op 8 te druken dan naar het volgende tabblad gaan, en daar op add klikken, en dan lens effect kiezen ;).

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
  • Auteur
comment_832387
Voeg een lens effect aan je camera toe.

Dat doe je door op 8 te druken dan naar het volgende tabblad gaan, en daar op add klikken, en dan lens effect kiezen ;).

Euhhh.....

Heb je een screen hoe het er uit moet komen te zien? Bij mij krijg ik een vaag iets.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.