Geplaatst: 11 november 200717 jaren comment_819555 Ik ben niet al te goed met sigs maken hoor. Maar ik heb mijn best gedaan . Rate tips en comments plz. Bewerkt: 11 november 200717 jaren door T-Designz
Geplaatst: 11 november 200717 jaren comment_819562 Ziet er wel goed uit maar een beetje vaag 7/10 Niet de beste die ik heb gezien maar ook niet de slechtste
Geplaatst: 11 november 200717 jaren Auteur comment_819580 Ziet er wel goed uit maar een beetje vaag 7/10 Niet de beste die ik heb gezien maar ook niet de slechtste Ty voor rate. Nog iemand ?
Geplaatst: 11 november 200717 jaren comment_819856 Volgens mij heb je gradient map gebruikt en op overlay gezet ,dat geeft een te harde effect zet hem eens op normaal en verlaag de opacity .De onderkant van je render is te licht maak het wat donkerder om bij je geheel te passen . Wat ik heel mooi vindt is de font die is uiterst geslaagd. Ik zou ook een bepaalde effecten weglaten .Toch zeker bij de rechterkant om dat het niet overeenkomt met de andere kant Maar toch een mooi resultaat ^^ KUTGW !!! 6.5/10
Geplaatst: 12 november 200717 jaren Auteur comment_820525 Volgens mij heb je gradient map gebruikt en op overlay gezet ,dat geeft een te harde effect zet hem eens op normaal en verlaag de opacity .De onderkant van je render is te licht maak het wat donkerder om bij je geheel te passen .Wat ik heel mooi vindt is de font die is uiterst geslaagd. Ik zou ook een bepaalde effecten weglaten .Toch zeker bij de rechterkant om dat het niet overeenkomt met de andere kant Maar toch een mooi resultaat ^^ KUTGW !!! 6.5/10 ty Nog meer rates ??
Geplaatst: 14 november 200717 jaren comment_821729 Hey, Ik vind de font erg geslaagd, maar helaas vind ik de achtergrond niet helemaal passen bij je render. Ik vind ook dat die achtergrond een rare kleur geeft over de handen van je render. Probeer niet teveel licht te creeeren op meerdere plekken maar geconcentreerd over maximaal 2 plekken, want die 2 gele plekken aan de linker en rechterkant lichten het plaatje ook op. De flow zit er wel goed in, het plaatje loopt netjes mee met de kleuren. Succes verder, Jeforce
Ik ben niet al te goed met sigs maken hoor.
Maar ik heb mijn best gedaan
.
Rate tips en comments plz.
Bewerkt: door T-Designz