Jump to content

Domino Day 2007


profile

Recommended Posts

Op vrijdag 16 November 2007 is het weer zover.Al weken zijn Weijers Domino Productions bezig aan een groot spektakel dat Vrijdag zijn gang zal gaan.Het thema is Falling Into Life.Domino day 2007 word beter dan 2006 zegt Robin Paul Weijers.Maar ja,dat zegt ie elk jaar.Gaat het ook echt waar zijn.Gaat er een nieuw record gevestigd worden.JA of NEEN.Wat denk jij,ga jij kijken en nog veel meer over domino day.Vertel het hier.

meer informatie op de officiele site.

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    7

  • Mirrrr

    4

  • Fiegel5

    4

  • Ruwie

    4

Jah ik ga denk ik ook wel kijken. Ziet er altijd wel grappig uit, al die figuren.

Alleen jammer dat je 300x zo'n ubersimpel belspelletje krijgt met die dominostenen... Heb t niet zo op belspellen ^_^

Inderdaad, die spellen zijn echt kansloos. Die zijn super makkelijk en dan ga je bellen maar 0.00001% kans dat je in de uitzending komt.

Maar ik kijk er elk jaar naar ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik het wel ga kijken tenzij er een ander leuk programma op tv komt.

Het is meestal wel grappig als ze het record halen. ^_^

En idd de figuren die tevoorschijn komen uit de dominostenen zijn echt meesterlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Jah ik ga denk ik ook wel kijken. Ziet er altijd wel grappig uit, al die figuren.

Alleen jammer dat je 300x zo'n ubersimpel belspelletje krijgt met die dominostenen... Heb t niet zo op belspellen ^_^

Inderdaad, die spellen zijn echt kansloos. Die zijn super makkelijk en dan ga je bellen maar 0.00001% kans dat je in de uitzending komt.

Maar ik kijk er elk jaar naar ^_^

Ik ook.2004 vond ik het mooiste jaar :Y.Maar die kansloze belspeletjes,en die kansloze auto die je ermee kan winnen,dat hoeft niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Welke lapzwans hebben ze deze keer gestrikt om die spelletjes te presenteren? Hun vaste host of Chris Zeegers?

In ieder geval hoop ik dat er weer een hoop leuke verhalen zin zitten. Wat is het thema van dit jaar ook al weer? Of is het nog niet bekend?

Link to comment
Delen op andere websites

Jah ik ga denk ik ook wel kijken. Ziet er altijd wel grappig uit, al die figuren.

Alleen jammer dat je 300x zo'n ubersimpel belspelletje krijgt met die dominostenen... Heb t niet zo op belspellen ^_^

Gelukkig mogen de belspellen niet meer sinds deze maand...

Maar ontopic. Ik heb het meestal wel een beetje op de achtergrond aanstaan. Maar ik ga er niet voor zitten ofzo. Het leukste is eigenlijk als het record niet verbeterd wordt. Ben je al die maanden helemaal voor niks bezig geweest :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig mogen de belspellen niet meer sinds deze maand...

Echt waar?? Dat was voor mij de enige reden om er niet naar te kijken. Ik vind het schitterend welke figuren en acties er kunnen worden uitgevoerd met die dominosteentjes. Ik hoop dat ze het record breken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk het nooit, het duurt me altijd veel te lang voordat ze eindelijk iets omgooien en dan is het net 2 minuten aan het vallen en dan komt er weer reclame en domme belspelletjes en dan 10 minuten later gaat het weer verder. En allemaal van die figuurtjes van omgevallen domino steentjes heb ik na een tijdje ook wel gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich vind ik het altijd wel leuk om te zien, als Domino Day toevallig op een avond valt waarop ik niks te doen heb en thuis zit of samen met iemand anders tv aan het kijken ben. Al die bouwwerken, al die duizenden steentjes... ik heb daar echt bewondering voor, dat al die mensen zo geconcentreerd bezig zijn geweest om die allemaal op te zetten (alhoewel een vogeltje daarvoor doodschieten belachelijk is). Maar anderzijds vind ik het ook weer een kansloos project: ieder jaar weer wordt het record verbroken, en het jaar daarop moeten er weer véél meer steentjes omvallen, wil je het record verbreken. Dat schiet toch niet op zo? :7 Doe zoiets om de 5 jaar dan, of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...