Jump to content
Geplaatst:
comment_819611

Op vrijdag 16 November 2007 is het weer zover.Al weken zijn Weijers Domino Productions bezig aan een groot spektakel dat Vrijdag zijn gang zal gaan.Het thema is Falling Into Life.Domino day 2007 word beter dan 2006 zegt Robin Paul Weijers.Maar ja,dat zegt ie elk jaar.Gaat het ook echt waar zijn.Gaat er een nieuw record gevestigd worden.JA of NEEN.Wat denk jij,ga jij kijken en nog veel meer over domino day.Vertel het hier.

meer informatie op de officiele site.

Bewerkt: door profile

• Reacties 72
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_823862

Het huidige record staat toch nog op Nederlandse naam ^_^

Over 2 maandjes gaan ze weer beginnen, ik hoop dat ze dan minder risico's gaan nemen.

Maarja.. met die risico's zit wel iedereen tot het laatste moment aan de buis gekluisterd.

Dus dat is wel weer goed voor de kijkcijfers.

Geplaatst:
comment_823916

Bij Kanaaltwee in België stopte de uitzending ineens :duh: . Nog voor de vierde bouwerschallenge was het reclame en toen begon Tragger Hippy ineens :? . Of heb ik iets gemist? Blijkbaar hgebben ze het niet gehaald ^_^ . Eindelijk ens een mislukking :). Jammer dat ik niet alle velden heb kunnen zien door die stomme bouwerschallenge

Ik vraag me af hoe ze eigenlijk dominosteentjes onder water laten vallen!!!

Geplaatst:
comment_824018

Ik heb het opgenomen en net dus gezien. Jammer dat ze het niet gezien hebben.

Van de 4 uur was 1 uur maar echt dominoday. Voor de rest alleen maar belspellen, maar dat kon ik doorspoelen :puh:.

Ze hebben het helaas niet gehaald, dat kwam vast door de vele risico's en omdat ze de "aorta" (de continuë domino baan) hadden weggelaten.

Volgend jaar beter!

Goed nieuws:

Dit was een van de laatste belspellen op SBS, want zij gaan ook stoppen. (Bron: Q-Music Nieuws & Fok.nl)

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
comment_824555
Ik heb het opgenomen en net dus gezien. Jammer dat ze het niet gezien hebben.

Van de 4 uur was 1 uur maar echt dominoday. Voor de rest alleen maar belspellen, maar dat kon ik doorspoelen :puh:.

Ze hebben het helaas niet gehaald, dat kwam vast door de vele risico's en omdat ze de "aorta" (de continuë domino baan) hadden weggelaten.

Volgend jaar beter!

Goed nieuws:

Dit was een van de laatste belspellen op SBS, want zij gaan ook stoppen. (Bron: Q-Music Nieuws & Fok.nl)

Mvg,

Flitskikker

ja stond ook in de krant dat ze gingen stoppen, maar dat haddden ze beter vrijdag kunnen doen :D

maar het is inderdaad jammer dat ze het niet gehaald ookal was het wel grappig soms dat ze jankten maar dat terzijde :7

volgend jaar beter zou ik zeggen ^_^

Geplaatst:
comment_824905
Ik heb hem jammer genoeg gedeeltelijk kunnen zien maar komt er nog een herhaling op? ^_^

Want dan ga ik die kijken.

Ik kan niet wachten tot ze stoppen :puh:

volgens mij vanavond

maar weet het niet zeker

en dan denk ik dat ze niet alles zullen uitzenden :ch:

die moet ik ook zien namelijk

Geplaatst:
comment_826064

Jeuj :dans: Eindelijk eens géén nieuw record!

Dit houdt de spanning er tenminste een beetje in, het begon namelijk nogal voorspelbaar te worden. En ze hebben ook nog steeds zo'n vreselijk belspelmens die de helft van de zendtijd in beeld is :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.